Mini

Værelserne

2 indlæg i dette emne

Denne tråd er til alle vores decemberbørns værelser

Der er godt nok flere måneder til d. 18. december, men når jeg nævner noget for min mand er han nogen gange meget hurtig til at handle. Det var han så også da jeg forslog at Freya fik nyt værelse og lillebror så fik hendes gamle.

Først var Freya ikke med på idéen, men da vi sagde til hende at hun kunne få malet en væg som hendes veninde lige har fået, og gjorde hele værelsessnakken lidt mere interessant, så ombestemte hun sig hurtigt (Freya er generelt meget omstillingsparat og vænner sig hurtigt til nyt).

Vi har tre værelser der ligger ved siden af hinanden, hvor vores soveværelse er det bagerste. Freya havde det miderste, og jeg syntes det var mere praktisk at lillebror fik dette, når natteroderiet starter.

Freyas nye værelse er blevet SÅ hyggeligt, da hun ikke længere har gennemgangsværelset.

Lillebrors værelse består indtil videre at min mands skrivebord (han havde før kontor på Freyas nye værelse), lidt kontormøbler, en reol med håndklæder og sengetøj, tremmeseng og puslebord.

Og min mand var da også på loftet og hente ting og tøj, så der er også skråstol, autostol, barnevognskasse og lift på lillebrors værelse.

Desværre har vi dog haft problemer med mus, så ALT skal vaskes, også det betræk som ikke er til at få af, men det må vi finde ud af.

Jeg har allerede fået vasket næsten alt brugbart tøj i str. 50-68, vi havde ca. en tredjedel som ikke er lyserødt eller med blonder eller lign.

Til gengæld er der rigtig meget hvidt, så jeg er på jagt efter farver og lækkert design til billige penge (F.eks. Hummel, Småfolk og Katvig). Jeg fandt lidt da vi havde byfest med kræmmermarked og skal på børneloppemarked i morgen. Men ellers tror jeg det bliver via dba.dk eller guloggratis.dk, de er lidt billigere end Trendsales hvor der ellers også er meget godt. Nå ja, og så selvfølgelig herinde hvis der dukker noget godt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smider billeder ind af værelset når det begynder at ligne noget.

Indtil da kan I jo skrive om Jeres planer for Jeres børneværelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER