AgnetheV

OBS Ny NAN i Føtex

4 indlæg i dette emne

Hejsa piger

Jeg ville lige komme med en heads up til jer, der bruger NAN... Min lokale Føtex har nu fået det der hedder NAN Pro på hylden i stedet for den almindelige NAN - jeg har lige sakset dette, hvor det forklares ret godt, hvad forskellen er og i som bruger NAN 2 nu skal specielt være opmærksomme.

De gamle NAN vil løbende blive udskiftet med Pro, i takt med at butikkernes lagre opbruges.

Lidt kringlet at forklare, men i bund og grund er de gamle 1 og 2 ændret, sådan at man nu kan bruge Nan Pro1 fra fødslen til 6 mdr. og kan bruges til tilberedning og tilskud til grød/mod.

Nan Pro 2 kan bruges fra 6 mdr. og er kun en tilskudsblanding - dvs. ikke et fuldgyldigt produkt som Nan1 er.

Dvs. de forældre der nu bruger nan2 til deres børn mellem 4-6 mdr. anbefales at skifte til Nan Pro 1.

Nan Pro 1 frem til 6 mdr. hvorefter man så skal skifte til Nan Pro 2.

Desuden er der i Nan Pro tilsat Bifidus BI - gavnlige mælkesyrebakterier, som gør godt for mavsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Argh...... Tak for Info Agnethe :kram2

Må da hellere lige få hamstret lidt NAN 2 så...... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik købt det ved en fejl i Kvickly den anden dag, jeg nuppede bare en NAN2 fra hylden :rolleyes

Derfor har jeg i dag snakket med min SP da den jo er til 6 måneder og ikke 4 måneder.. Hun siger vi godt må bruge den alligevel, da man skal lægge mærke til hvor meget protein der er i og det er en meget lille forskel.. Så når den "rigtige" NAN2 er brugt om en uges tid ca, så går vi over til NAN2 Pro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER