chelina

Stjernekigger eller ej!

7 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg er 45 år og førstegangsfødende. Jeg havde termin i fredags d. 26. august. Jeg har måske en lille bitte smule pluveer, (det føles som om at maven ofte strammer til), men ikke noget som batter. Jeg er efterhånden meget utålmodig, Mit sidste JMbesøg var i torsdags. Hun kunne konstatere at vores lille datter er en stjernekigger og at hun skal rotere lidt for at fødslen kan foregå normalt. Hendes besked var at, medmindre fødslen går i gang inden på søndag d. 4. september, så skal jeg havde fjernet hinder på hospitalet og sættes i gang 3 dage efter, hvis der ikke er sket noget.

Efter JMbesøget blev jeg meget klar til at føde og er derfor meget utålmodig nu. Min graviditet har indtil været ukompliceret, bortset fra hævede fødder og masser af mavesyre;0(.

Kan andre nikke genkendende til lignende oplevelse og at jeres kommende baby ikke ligger helt rigtigt. Jeg håber naturlivis at føde normalt og det føles som om lille put rumler rundt i maven. Bare hun ikke vender sig igen.

Knus Luna1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg skulle føde min datter. Lår hun også forkert med hun klaret det selv. Skulle bare om på alle fire på en sækkestol ;). Hvilke nok har set sjovt ud for manden, da jeg havde mine problemer med at komme rundt med veer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sarah var Stjernekigger, men det var der ingen der havde opdaget før hun kom ud. Hun er født helt normalt. Så det kan sagtens lade sig gære at føde en stjernekigger normalt.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja var også stjernekigger og det blev først opdaget da hun kom ud. Jeg fødte normalt, men det tog en del længere tid end de havde regnet med. Jeg havde presseveer i 3 timer og det var ved at ende med kop, men heldigvis fik jeg hende selv ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Tak for jeres beroligende svar. Nu har jeg det lidt bedre.

KH Luna 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til fødslen blev det opdaget (da jeg var 7 cm åben) at Christina var stjernekigger.

Det lykkedes at få vendt hende om ved at ligge mig om på siden og så kunne jeg vende mig tilbage på ryggen igen efterfølgende og føde hende helt almindeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hannah var stjernekigger og det blev først opdaget da hun kom ud.. Jeg havde en lang periode på 4½ time med presseveer som jeg ikke måtte presse på, fordi Hannah ikke var sunket langt nok ned i bækkenet ( fordi hun vendte forkert) - og DET var hårdt. Da hun først fandt udgangen var det ikke så slemt at presse hende ud.. :loveshower Men gik desværre en del i stykker "downunder", men det kunne jo lige så godt være sket, selvom hun vendte rigtigt.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER