Anna H.

Moderkagebiopsi

9 indlæg i dette emne

Hej Alle.

Er helt ny herinde, men vil lige høre om nogen er i samme situation som mig eller kender nogen som har gennemgået en moderkage biopsi. Var til nakkefoldscanning og det gik ikke som forventet. Vi fik et tal der hedder 1-86.

Det er i risikogruppen og skal nu på Rigshospitalet og have taget en moderkagebiopsi. Men er nervøs!! og ked af det :-(

Heldigvis var mine blodprøver fine og babyen havde også en næseryg - hvilket vist er et godt tegn, da børn med downs i mange tilfælde ikke har det.

Men tvivlen nager. Den lille var ellers så fin og livlig og det er en helt fantastisk oplevelse bortset fra risikovurderingen!!!!

Håber nogen kan opmundtre lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke nogle personlige erfaringer, men ville lige sende dig et stort :kram med på vejen.

Og så vil jeg lige sige, at jeg ikke synes 1:86 lyder "så galt" igen :kram2 Synes man har hørt om flere, hvor risikoen var væsentlig større, og hvor der alligevel ikke var noget galt :)

:goodluck og en masse tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skulle tage at læse denne tråd

Der er en masse solstrålehistorier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ingenting, men sender masser af positive tanker, medfølelse og håb! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt fortælle lidt opmundtrende :loveshower

Min veninde som også er gravid har været i risikogruppen i begge hendes graviditeter. I den første graviditet var tallet 1:38 og hendes lille pige fejlede ingenting. I sidste uge fik hun taget en NF-scanning og kom igen i risikogruppen og her var tallet 1:98 - Hun har lige fået svar på moderkagebiopsien -hun skal have en lille pige igen og hun fejler ingenting :glad

Hold humøret oppe - det skal nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er okay :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt!!!! Idag er der gået de to uger hvor de siger der er abort risiko efter biopsien og jeg venter en sund og rask dreng :-) Er SÅ glad og nu glæder jeg mig bare så meget til han kommer ud til os Lidt tidligt hehe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :glad Hvor er det bare dejligt at høre :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER