arytter

Privat Dagpleje

12 indlæg i dette emne

for 1 mrd siden sage jeg mit job op for at blive privat dagplejer. og jeg fik så meget hjælp af jer her idne til hvordan man skal gøre osv. Nu har jeg også fået en hjemmeside op og køre. jeg synes hele tiden jeg bliver ved med at finde stave fejl eller slå fejl.

Er er nogle friske øjne som lige vil kigge på den for mig og se om den er ok nu?

min hjemmeside

(ved ikke om det er ok jeg linker til den ellers må I jo lige fjerne det) :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er privat dagpleje og åbningstider, åbner op i helt nye sider, der ikke har samme baggrund som de andre sider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er privat dagpleje og åbningstider, åbner op i helt nye sider, der ikke har samme baggrund som de andre sider

??? det gør det ikke ved mig. hvorfor mon det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det ser fint ud :)

Under medbringe ville jeg skrive godkendt barnevogns sele, det er en selvfølge for de fleste men så står det der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser fin ud men der er lidt slåfejl :) Må jeg nævne dem?

Det er på siden "om mig"...Der står:

som jeg er gift med på 8 år nu. - Der mangler et punktum efter 8, så det bliver 8. (ottende i stedet for 8)

Sammen har vi 2 dejlige dreng - Der mangler lige et "e" på drenge

har altid ønsket mig og blive dagplejer, da rollen som mor, stort legebarn og hausfraue - Det hedder: at blive dagplejer, og hausfrau er uden "e".

Jeg havde altid selv bøvl med at få mine unger passet når jeg havde lukkevagter osv.

Derfor savnede jeg en ordning med bedre åbningstider. - Her skriver du pludselig i datid,,,resten er i nutid. Måske skal du omformulere det og starte med: "Grunden til jeg også har valgt at starte op som privat dagplejer...." (Jeg skal hilse at sige at Google elsker gentagelser af nøgleord, så kommer du højere op på listen når der søges på privat dagplejer.)

Både min mand og jeg er ikke ryger - Der skal lige et "e" på rygere, da du omtaler 2 mennesker = flertal.

Hovsa! Når jeg klikker på "Hvad er privat dagpleje" og "Åbningstider" kommer jeg ind på 2 helt anderledes sider der fylder hele min skærm og væk fra din hjemmeside. Dog med din tekst men med helt hvid baggrund.

På siden "Priser" står der:

betale for Privat dagpleje - privat er med lille "p". og så tror jeg du skal lave det lidt mere tydeligt hvad kommunen giver af tilskud til forældrene, måske som punktopstilling, da folk i første omgang skimmer en tekst og det der 7279 skinner lige i øjnene. Og det er jo ikke det de skal betale. :)

Det ydes også søskenderabat til børn i privatdagpleje. . Der ydes også søskenderabat til børn i privat dagpleje. Privat dagpleje er to ord og "der" i stedet for "det".

På siden "Ledige pladser" står der:

Jeg står gerne til rådighed i weekenderne, da jeg ved at folk har travlt i hverdagen. - Den sætning skal nok helt omformuleres da den ikke giver mening. Måske du skulle slette "da jeg ved folk har travlt i hverdagen"?

Det tror jeg var det :)

PS: Under maden og mælken, kan du så ikke lige skrive om det er økologisk mælk og brød? Sådan noget går jeg lidt meget op i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin side :)

Den tiltaler i hvert fald mig.

Du beder om friske øjne til småfejl, hermed min melding :)

En rettelse til forsiden:

send min (mig) en mail

Og under Det skal vi lave i hverdagen:

og (at) være ude

..dejligt legerum hvor der er masser at (af) alderssvarene (alderssvarende) legetøj.

Under priser:

Prisen som i (I) skal betale

.. indsættes på jeres nemkonto hver mdr (md. eller måned - mdr. er flertal)

Ledige pladser:

skrive sit barn op selv om du er gravid, dit barn er et par - brug enten sit eller dit hele vejen igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

??? det gør det ikke ved mig. hvorfor mon det?

Den virker fint i Internet Explorer. Men ikke i Firefox. Men da det kun er de to links der gør det, så må du have lavet linket anderledes i dem. Jeg ved ikke om du sætter dem til _parent ? Men noget er anderledes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig mange tak for jeres rettelser. Det har bare været en stor hjælp. (det er lidt svært og se fejl når man selv er ordblind) Og I er kommet med en masse rigtig gode forslag. jeg har rettet en hel del nu på siden. Dog er jeg stadig ved t finde ud af hvad jeg skal skrive under: Om mig, men jeg finder nok på noget. jeg må lige tænke lidt over det.

Jeg har stadig ikke lige fundet ud af det med de vinduer som popper op forkert. skal nok lige ha fat i ham som hjalp mig med at lave den.

Igen tak for hjælpen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sætte et ?-tegn efter "hvad er privat dagpleje"

på forsiden:

Vær selv med til at sætte præg på dit barns hverdag og udvikling

Her beslutter vi i fællesskab, hvad der er bedst for dit barn

om mig:

Jeg er uddannet i butik og har arbejdet med det, siden jeg var 19 år. Jeg har længe haft lyst til at skifte job til noget med børn, da jeg efter mange års overvejelser har fundet ud af, at det er, hvad jeg skal lave. Jeg elsker at være sammen med børn, og man bliver altid så glad, når man kan se, hvordan de udvikler sig lige for øjnene af én. Det er nok det mest livsbekræftende, som man kan beskæftige sig med, og jeg elsker det.

Grunden til jeg har valgt at starte op som privat dagplejer er, at jeg altid selv havde problemer med at få mine børn passet, når jeg havde lukkevagter osv. Derfor savnede jeg en ordning med mulighed for bedre åbningstider.

Jeg elsker jobbet som dagplejer da ( vil jeg erstatte med "i og med, at) jeg så ser mine egne og andre dejlige børn hver dag. Jeg elsker også at være ude, og det er vi hver dag.

Både min mand og jeg er ikke-rygere, og der bliver heller ikke røget i vores hus.

Vi har ingen husdyr, men vi har tænkt på at anskaffe os et par kaniner til at have ude i haven/skuret, så ungerne også kan komme tæt på dyr i deres hverdag.

Jeg har ikke lige tid til at se de sidste sider igennem, men du har gemt komma'erne godt - også på de sidste sider :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sætte et ?-tegn efter "hvad er privat dagpleje"

på forsiden:

Vær selv med til at sætte præg på dit barns hverdag og udvikling

Her beslutter vi i fællesskab, hvad der er bedst for dit barn

om mig:

Jeg er uddannet i butik og har arbejdet med det, siden jeg var 19 år. Jeg har længe haft lyst til at skifte job til noget med børn, da jeg efter mange års overvejelser har fundet ud af, at det er, hvad jeg skal lave. Jeg elsker at være sammen med børn, og man bliver altid så glad, når man kan se, hvordan de udvikler sig lige for øjnene af én. Det er nok det mest livsbekræftende, som man kan beskæftige sig med, og jeg elsker det.

Grunden til jeg har valgt at starte op som privat dagplejer er, at jeg altid selv havde problemer med at få mine børn passet, når jeg havde lukkevagter osv. Derfor savnede jeg en ordning med mulighed for bedre åbningstider.

Jeg elsker jobbet som dagplejer da ( vil jeg erstatte med "i og med, at) jeg så ser mine egne og andre dejlige børn hver dag. Jeg elsker også at være ude, og det er vi hver dag.

Både min mand og jeg er ikke-rygere, og der bliver heller ikke røget i vores hus.

Vi har ingen husdyr, men vi har tænkt på at anskaffe os et par kaniner til at have ude i haven/skuret, så ungerne også kan komme tæt på dyr i deres hverdag.

Jeg har ikke lige tid til at se de sidste sider igennem, men du har gemt komma'erne godt - også på de sidste sider :P

Takker rigtig mange gange. så er det rettet. Så må jeg lige se på de sidste sider hvor mange komma'er jeg har glemt der he he

hvor er det bare dejligt at få alt den hjælp :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER