Gitte111

Er det mon tid til ægløsning??

3 indlæg i dette emne

Har været inde og beregne mig ægløsning i dag og det er efter den beregning tiden.

Vi hyggede i går aftes og her til eftermiddag fik jeg pludselig en stærk smerte i venstre side af maven og har nu lidt smerter i maven.....er det evt en ægløsning jeg kan mærke eller hva ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været inde og beregne mig ægløsning i dag og det er efter den beregning tiden.

Vi hyggede i går aftes og her til eftermiddag fik jeg pludselig en stærk smerte i venstre side af maven og har nu lidt smerter i maven.....er det evt en ægløsning jeg kan mærke eller hva ;)

ÆL kan godt fremprovokere en nivende/jagende smerte i den side, hvorfra ægge frigives - så det er da ikke usandsynligt :goodluck Så det er med at klø på :goodluck

Har du evt. overvejet at teste for det? :whistling Så ved du det jo med sikkerhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig prøvet ægløsningstest, da det gik rimlig hurtig med noah dengang. Desværre er manden på vagt i aften, men det kunne jo være jeg kunne lokke ham hjem i en lille pause :rolleyes :rolleyes. Synes bare det er hurtig jeg har ægløsning. Min mens stoppede i torsdags/fredags?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER