Amaryllis

Hovedpine - av det er ikke sjovt

5 indlæg i dette emne

Da jeg vågnede i morges, var jeg ejer af den største hovedpine - jeg længe har haft.

Den er stadig bosiddende, jeg har endda sovet 1½ time efter jeg havde afleveret pigerne i skole. Jeg har til nu drukket 1 liter vand, og spist frugt.

Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne sige smut så væk - og den forsvandt.

Er der noget man som gravid må tage mod hovedpine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg vågnede i morges, var jeg ejer af den største hovedpine - jeg længe har haft.

Den er stadig bosiddende, jeg har endda sovet 1½ time efter jeg havde afleveret pigerne i skole. Jeg har til nu drukket 1 liter vand, og spist frugt.

Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne sige smut så væk - og den forsvandt.

Er der noget man som gravid må tage mod hovedpine?

Jeg lider rigtig meget af hovedpine, da jeg har piskesmeld, og jeg ta panodil når det er rigtig slemt

God bedring håer at det snart går over

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne tage panodil når du er gravid.

Der er mange der tror at det er bedre at tage 1 end 2 af gangen når man er gravid. Dette er en skrøne. Halveringstiden (altså tiden pillen er om at virke) er bedre når du tager 2 end 1. Baby tager IKKE skade af alm panodil.

Hvis du har brug for mere end 4 x panodil på et døgn så skal du kontakte din læge af sikkerhedsmæssige årsager.

Håber svaret kan bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået af vide af min læge at jeg må tage alm. hovedpinepiller når jeg har mange smæter i bæknet det sker der ikke noget ved så længe man ikke tager mere end 4 om dagen og selvfølgelig ikke hver dag :)

god bedring og lige en :kram fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager zapp de dage hovedpinen er slem, nu har der heldigvis ikke været nogen længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER