mia hansen

når man bare har det dårligt

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

jeg er gravid for første gang, det er jo fantastisk men men men. jeg har altid glædet mig til at skulle gå rundt med mave og nyde graviditeten, desværre så er det bare ikke sådan jeg har det.

jeg har kastet op i stride strømme siden day one og er 18+4 ca henne nu og har stadig meget kvalme, træthed, opkast, og er bare generelt ret nedtrykt og har stor mangel på overskud.

ihhhh er der andre der har det sådan?

jeg er glad for mi baby ingen tvivl der, men mangler at kan glæde mig hver dag i stedet for at have det dårligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg forstår godt du er træt af det...

Troede også jeg bare skulle gå og glæde mig og nyde graviditeten, men har også været plaget meget af kvalme...har dog ikke kastet op, men kunne godt forestille mig det ikke må være særlig fedt...

Har sku godt nok ondt af dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvordan holder man lige humøret oppe? idag har jeg kastet op hele morgenen og været træt og bare ugidelig...vil gerne snart glæde mig. hva med dig? kan du holde humøret oppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne graviditet kaster jeg ikke så meget op men døjer med blødning og bækkenløsning.

Sidste gang jeg var gravid kastede jeg op fra morgen til aften stort set hele graviditeten. Det bar ganske forfærdeligt så jeg kan godt forstå hvordan du har det. Sidste gang jeg kastede op op i den graviditet var under veerne.

Jeg var så dårlig at på et tidspunkt i graviditeten ønskede jeg bare at komme af med barnet så jeg kunne holde ud at være til.

Det gode er at når man har født og kigger på sin nyfødte guldklump så gjorde man det gerne igen :)

Jeg håber at du snart får det lidt bedre. Det er nemmere at holde ud når man både har gode og dårlige dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER