NoEmMor

ønaker til fødslen

6 indlæg i dette emne

Har I tænkt over nogle særlige ønsker til jeres fødsel? Jeg har ikke særlige ønsker. De 2 foregående gange har jeg gerne ville i vand men det har jeg ikke kunne fordi jeg der har været alt muligt måleudstyr på børnene. Så en tur i vand kunne jeg godt tænke mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også overvejet at ønske at føde i vand denne gang :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger :balloons

Jeg fødte min datter i vand - fantastisk oplevelse, selvom det var hårdt og gjorde nas :blink

Anden gang lå min søn med numsen først, så det endte med at jeg besluttede mig for et kejsersnit. Ikke med min gode vilje...

Denne gang skal der holdes mere øje med mig, da jeg har fået et kejsersnit, så jeg må ikke føde i vand :boo Jeg ved endnu ikke helt præcis hvad jeg så vil, men jeg vil gerne i vand undervejs... Og jeg vil gerne føde normalt (ikke kejsersnit).

Kram Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare jeg kan få lov til at føde normalt uden alt muligt fikumdik så er jeg glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, at kunne få lov til at føde ambulant, så jeg kan komme hjem samme dag. Fødslen skal helst være så naturlig som muligt, men da jeg fik pks med Julie er der sikkert nogle forholdsregler som skal tages.

Har tænkt at en hjemmefødsel ville være perfekt, men det tør manden ikke løbe an på. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne føde på samme måde som jeg fik min datter, for det var bare en perfekt fødsel :loveshower

3 timer med veer og ud kom en dejlig pige som spiste med det samme. Denne gang vil jeg dog gerne hjem med det samme, da jeg ikke gider ligge på en stue med 3, 1 gangs forældre og deres familier :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER