MAMMA_LICIOUS

Træt af min krop

13 indlæg i dette emne

Det er kun min 2. cyklus efter p-pille stop, og sidste mdr var jeg bare så glad fordi jeg fik min mens på nøjagtig den 28. dag.. og tænkte weee jeg har en nogenlunde normal cyklus..

Men i går havde jeg en micro lille pletblødning, trods at jeg først har forventet mens på lørdag.. men der kom heller ikke mere i går.. i dag har der så også været meget lidt blod.. men har ingen mens smerter som jeg plejer, har kun haft en lille smule "stik" i den ene side...

Men nu ved jeg ikke om jeg skal regne med at det er min mens der er kommet eller om min krop bare spiller åndsvag... <_<

Sorry... havde lige brug for at smide mit lort :blabla :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville tag en test, du kan jo godt pletbløde lidt ved en graviditet ;) krydser for din mens ikke er på vej :bd

Men øv hvor træls hvis mens er på vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tag en test, du kan jo godt pletbløde lidt ved en graviditet ;) krydser for din mens ikke er på vej :bd

Men øv hvor træls hvis mens er på vej :kram2

Ja det har du ret i.. men burde vel ikk ku teste allerede nu hvis jeg først har forventet mens på lørdag...?? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Det er altså også bare træls, når kroppen driller og sender en masse mixede signaler.

Held og lykke med det hele og op med humøret :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Det er altså også bare træls, når kroppen driller og sender en masse mixede signaler.

Held og lykke med det hele og op med humøret :kram2 :goodluck

Ja det er rigtig træls.. øv bøv.. håber bare mens snart viser sit sande ansigt... eller bliver helt væk.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke den store expert, har først idag afsluttet min første cyklus. Men tror godt du kan teste allerede nu, mener der er en lille procent del der kan teste flere dage før.. det har jeg ihvertfald læst på Min-mave.dk de har en fantastisk graviditetskalender.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med enten mens eller test ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt teste nu, hvis testen viser positiv så er den god nok :) Problemet er bare at hvis testen viser negativ, så kan du ikke vide om det er fordi du ikke er gravid, eller om det er fordi du tester for tidligt.

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som flere siger, at kan du godt test positiv nu, men det er altid mere usikkert at gøre det før forventet mens end på den dag, hvor man venter mens <_< Man kunne nogle gange godt ønske, at det modsatte var tilfældet :badgirl Clear blue digital testene siger godt nok, at de kan teste positive fra 4 dage før forventet mens, mener de reklamerer med, at ved test 4 dage før forventet mens er svaret omkring 50% sikkert også stiger det ellers derfra dag for dag til dagen hvor man venter mens, hvor den er 99% sikker :)

Masser af :goodluck og :bd - håber resultatet bliver II :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke ligeså meget for at undgå de der biokemiske (eller hvad de nu hedder?) graviditeter at man først anbefaler at teste når mens udebliver? Altså at man sagtens kan få en positiv test, uden at ægget altså reelt har sat sig fast og så skylles ud med en kraftigere mens eller hvordan er det at det hænger sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke ligeså meget for at undgå de der biokemiske (eller hvad de nu hedder?) graviditeter at man først anbefaler at teste når mens udebliver? Altså at man sagtens kan få en positiv test, uden at ægget altså reelt har sat sig fast og så skylles ud med en kraftigere mens eller hvordan er det at det hænger sammen?

Det er ihvertfald det jeg har læst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville vente med at teste til i morgen når nu det er der du forventer mens (hvis mens ikke dukker op selvfølgelig) :)

Den pletblødning du oplevede kan jo også have været ægget der satte sig fast... Det er vist omkring 10. dag efter ÆL den gør det, hvis man bliver gravid :rolleyes

Krydser fingre for at mens ikke dukker op og du står med et positivt resultat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke været herinde nogle dage, men tak for svar allesammen... :lovebk

Efter 2 dage med meget lidt plet blødning, fik jeg pludselig meget kraftig mens, har ikke lige prøvet det så voldsomt før.. men en gang skal jo være den første.. :blush

Så ingen grund til at teste.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER