Mama

Stikken på maveskindet??

9 indlæg i dette emne

Igår aftes fik jeg en underlig form for stikken uden på maveskindet. Det føltes hvertfald som om det var uden på maveskindet. Ligesom hvis nogen stak en med en nål. Hvad kan det mon være? Nogen der ved det?

Om natten har jeg haft rigtig mange menstruationslignende smerter som har holdt mig vågen. Mon der snart sker noget.. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft det stikken uden på maveskindet den sidste uges tid, men ved hellere ikke, hvad det er :unsure

Uhh, hvor spændende, om der snart sker noget, hvis du bliver holdt vågen af menstruationsagtige smerter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke jeg havde stikken på maveskinnet, men den nat jeg begyndte at gå i fødsel startede med menstruationslignende smerter (plukveer), der blev kraftigere og kraftigere.

Håber snart der sker noget :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nat havde jeg igen nogen underlige smerter altså.. jeg tænker lidt.. hvad nu hvis mine veer ikke gør så ondt som de skal gøre og jeg ikke reagerer på dem? hehe er sgu lidt bange for at føde hjemme i sengen lige pludselig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge jordemoderen, der holdt fødselsforebredelseskurset, er man ikke i tvivl, når man har veer... så det vælger jeg at tro på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja - du er IKKE i tvivl når du har rigtige veer , så skal man da være enormt hardcore hvis man ikke mærker dem :)

men læg mærke til smerterne igen i nat evt. og hvis du bliver holdt vågen af dem - så ring ind på fødegangen og fortæl dem situationen ( du skal jo have din nattesøvn så du er klar til når det hele går i gang for alvor ) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja - du er IKKE i tvivl når du har rigtige veer , så skal man da være enormt hardcore hvis man ikke mærker dem :)

men læg mærke til smerterne igen i nat evt. og hvis du bliver holdt vågen af dem - så ring ind på fødegangen og fortæl dem situationen ( du skal jo have din nattesøvn så du er klar til når det hele går i gang for alvor ) :)

Det er nok ikke rigtige veer endnu så hehe det er nok bare forberedende veer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok ikke rigtige veer endnu så hehe det er nok bare forberedende veer.

Det er det nok ja , mon ikke der er noget under opsejling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER