babyboy

hvornår ska jeg stoppe med mælken?

9 indlæg i dette emne

Nåh .. nu har min mus snart fået grød i to uger, én gang om dagen .. hvornår ska vi gøre så han kun får grøden? Lige nu får han nemlig mælk efter grøden ... og hvornår ska vi stige til to gange om dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han skal stadig have mælk, han har brug for kalken.. Så den må du ikke skære fra :) Sofia får grød to gange om dagen, men stadig MME også..

Når han bliver større skal du over gå til sødmælk, da den er fed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay .. jamen hvornår ska han så ha to gange om dagen? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er når han er mellem 6-12 måneder han skal have sødmælk og hvad der svarer til en kvart liter.. Inden da skal han have MME eller brystmælk..Som skrevet tidligere skal han have sødmælk pga fedten.. Når han er mellem 1 og 3 år skal han have letmælk og når han er over 3 år skal han have skummet eller minimælk :)

Glemte at skrive, at han skal drikke mælken af en kop, altså når han overgår til sødmælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay .. jamen hvornår ska han så ha to gange om dagen? :-)

Når han har brug for det og ikke bliver ordentlig mæt af MME alene..

Sofia får grød og morgenen + MME og til middag får hun kun MME og om eftermiddagen får hun grød+MME og så om aften/tidlig morgen får hun MME :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay .. oliver får MME +grød til frokost og ellers bare MME .. Nogle gange har vi givet ham lidt grød til aften også .. men kan ik finde ud af hvad jeg ska ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor spørger du ikk din SP om det? Hun må jo ku hjælpe dig med råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ik bruge hende til noget .. ska skifte ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke han bliver mæt af MME mere, så ville jeg give grød to gange i døgnet :)Vi har slet ikke haft problemer med det overhoved.. Bare gå langsomt frem, så det ikke bliver for stor en omvæltning..

Hvor er det ærgerligt du ikke er tilfreds med din sp :( indtil du får en anden, spørger du bare herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER