tinap2

livsstils ændring hvordan gør i ?

5 indlæg i dette emne

ja nu er jeg jo lidt nys, for at hører, inten om i kalder det for slankekur eller livstils ændring :)

jeg fulgte ww på deres hold i starten, senere fulgte jeg pointene her hjemme og ja det sidste ½ år har jeg endelig bare lavet en livstils ændring og tæller ik point længere eller følger noget.

jeg har tabt 25 kg i alt. hvor de 12-13 kg er i år :). har måtte holde en lang pause på 3 mdr pga. nogle personlige ting, hvor jeg så bare holdte vægten, det er jeg nu stolt over.

jeg spiser sundt og tænker mig om i hverdagene har dog sagt fredag/lørdag, er det okay med slik kage eller is.

når vi er til fødselsdage eller andre og spiser, spiser jeg hvad vi for, vi tager stadigvæk også ud at spise.

når vi holder ferie, har jeg sagt til mig selv, at jeg spiser alt muligt, og ja så har jeg måske kommet mig 300-500 g på en uge, men så går jeg i fuld gang bagefter. fungere rigtig fint

jeg er normal vægtig nu, men vil gerne tabe 8-10 kg i nu, og håber da lidt at det kan nås inden det nye år eller lige i starten af det nye år,ihvertfald inden maj næste år. :)

hvad med jer andre, lever i sundt, eller er i på et program i følger? hvor meget taber i typisk pr uge? er alt usundt forbudt hele tiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dit flotte vægttab :respekt

Jeg kalder det en livstils ændring, for det er jo ikke kun her og nu at de dårlige vaner skal ændres. Det gælder hele vejen igennem. Slankekur lyder i mine ører negativ, og betyder forbud mod alle søde sager.

Det gælder om at få en masse sunde vaner og så tillade sig selv noget af det forbudte indimellem.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførst.... Stort tillykke og :respekt med dit flotte vægttab.... Det er megasejt gået!!

Jeg er rimelig striks med fed mad og søde sager i hverdagen.... Og lidt mere afslappet i weekenden :)

Det er for mig, det der gør forskellen mellem en slankekur og en livstilsændring... At man nogen gange giver sig selv lov til at synde, så man ikke kører surt i det.

I ferien tænker jeg ikke over vægten.... :loveshower

Der er meget stor forskel på hvor meget jeg taber mig.... Nogle uger over 1 kg, og andre uger næsten ingenting.

Jeg følger ikke andet end min egen sunde fornuft.... Når det kommer til stykket, ved de fleste nok egentlig godt hvad der skal til for at tabe sig :)

Dvs: Spise færre kalorier end du forbrænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dit flotte vægttab :respekt

Jeg kalder det en livstils ændring, for det er jo ikke kun her og nu at de dårlige vaner skal ændres. Det gælder hele vejen igennem. Slankekur lyder i mine ører negativ, og betyder forbud mod alle søde sager.

Det gælder om at få en masse sunde vaner og så tillade sig selv noget af det forbudte indimellem.

:kram

takker :) ja lige præcis syns også livstils ændring lyder bedre. for mener stadigvæk der skal være plads til usunde ting en gang imellem, men det er jo heller ik fordi man gør det 1 dag om ugen, men det at man gør det hverdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførst.... Stort tillykke og :respekt med dit flotte vægttab.... Det er megasejt gået!!

Jeg er rimelig striks med fed mad og søde sager i hverdagen.... Og lidt mere afslappet i weekenden :)

Det er for mig, det der gør forskellen mellem en slankekur og en livstilsændring... At man nogen gange giver sig selv lov til at synde, så man ikke kører surt i det.

I ferien tænker jeg ikke over vægten.... :loveshower

Der er meget stor forskel på hvor meget jeg taber mig.... Nogle uger over 1 kg, og andre uger næsten ingenting.

Jeg følger ikke andet end min egen sunde fornuft.... Når det kommer til stykket, ved de fleste nok egentlig godt hvad der skal til for at tabe sig :)

Dvs: Spise færre kalorier end du forbrænder :)

takker vil så sige var også veltrængt, efter 4 graviditeter næsten lige efter hinanden, og ik spist helt sundt, var der kommet for mange kg på hehe..

syns det er rart, at man ikke skal tage alt usundt fra altid, og tror ofte heller ik man kan holde det for altid, hvis man kører det sådan.. hvor er det flot du kører der ud af. helt klart alle ved jo nok hvad man gør galt, men er lige med at få det ændret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER