MLM

Meget bestemt herre

10 indlæg i dette emne

Vi har gang i projekt ble af om natten.med det resultat at trolden er ude at tisse ca ti gange fra ham bliver puttet inden han falder i søvn.

Her til aften spørger jeg ham, hvad laver du o han svare mig jeg tisser lige mor.

Bagefter kommer han ind med den ene arm i siden og pegefingren løftet og siger til L og jeg.

Så er det jeres tur til at smutte ud og tisse afsted nu :biglove behøver jeg sige vi var ved at knække totalt sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har gang i projekt ble af om natten.med det resultat at trolden er ude at tisse ca ti gange fra ham bliver puttet inden han falder i søvn.

Her til aften spørger jeg ham, hvad laver du o han svare mig jeg tisser lige mor.

Bagefter kommer han ind med den ene arm i siden og pegefingren løftet og siger til L og jeg.

Så er det jeres tur til at smutte ud og tisse afsted nu :biglove behøver jeg sige vi var ved at knække totalt sammen

ha ha ha :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Sådan så kan I lærer det :D Hvor er han skøn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk bemærkning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha :lol :lol

:lol Sådan så kan I lærer det :D Hvor er han skøn :kuller

Fantastisk bemærkning :loveshower

Tak han er bare så sjov ligenu og vi får så mange gode grin.

Han har lige været på ferie sammen med mormor og Olde 2fætre der lige er et par år ældre.

Da vi er på vej hjem får han noget koldt vand og udbryder det er bare pisse koldt det her, jeg spurgte om han lige ville gentage hvad han havde sagt. Og det gør han så og slutter af med at spørge er jeg ikke bare sej mor :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak han er bare så sjov ligenu og vi får så mange gode grin.

Han har lige været på ferie sammen med mormor og Olde 2fætre der lige er et par år ældre.

Da vi er på vej hjem får han noget koldt vand og udbryder det er bare pisse koldt det her, jeg spurgte om han lige ville gentage hvad han havde sagt. Og det gør han så og slutter af med at spørge er jeg ikke bare sej mor :balloons

:haha Hvor godt :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah, hvor er han herlig! :lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER