metten86

Bilkas termosæt og softshell..

5 indlæg i dette emne

(Hvordan er kvaliteten?)

Har lige fået en reklame ind af døren fra Bilka. Kan se at de fra i morgen har tilbud på termosæt og softshell (2 stk for 200,-) og det overvejer jeg lidt at benytte mig af. Men er der nogle af jer der har erfaringer med det - gode som dårlige?? :glad

Mvh Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv haft det fra Bilka, men en veninde havde det til sin datter sidste år og hun var meget tilfreds med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv haft det fra Bilka, men en veninde havde det til sin datter sidste år og hun var meget tilfreds med det ;)

Kan ikke umiddelbart mindes jeg har hørt noget decideret dårligt om den, men jeg tror da helt sikkert pris og kvalitet hænger sammen på en måde.. Men tror nu jeg vil give det en chance.. Til den pris, kan jeg vist godt tillade mig at købe nyt, hvis kvaliteten svigter.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke umiddelbart mindes jeg har hørt noget decideret dårligt om den, men jeg tror da helt sikkert pris og kvalitet hænger sammen på en måde.. Men tror nu jeg vil give det en chance.. Til den pris, kan jeg vist godt tillade mig at købe nyt, hvis kvaliteten svigter.. :rolleyes

Lige præcis :D Jeg købte sidste år, noget i Kvickly til omkring samme pris og det var rigtig godt ;) Det har holdt til, at Tilde har buldret rundt i det og at det er blevet vasket MANGE gange ;) Jeg var rigtig glad for det :) Desværre voksede det ikke som hende :D I år har jeg købt noget på bud i Føtex ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis :D Jeg købte sidste år, noget i Kvickly til omkring samme pris og det var rigtig godt ;) Det har holdt til, at Tilde har buldret rundt i det og at det er blevet vasket MANGE gange ;) Jeg var rigtig glad for det :) Desværre voksede det ikke som hende :D I år har jeg købt noget på bud i Føtex ;)

Jeg må i Bilka i morgen. Det kan vist ikke gå helt galt.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER