Solvej99

Barnevogn på altanen

5 indlæg i dette emne

Jeg har planer om, at min lille dreng skal sove sine lure i barnevogn på altanen (når han engang beslutter sig for at komme ud :rolleyes )

Vores altan er på størrelse med barnevognen og deraf kommer min bekymring. Når han på et tidspunkt bliver stor nok, så er jeg bange for om han kan kravle ud over kanten? Han skal selvfølgelig have sele på, men man har jo hørt om at de kan vride sig løs af dem :unsure

Hvordan fungerer det for jer, der har barnevogne på altanen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du overvejet at sætte sådan et "kattenet" op, som man kan få til indekatte til altaner? Det kunne da give lidt mere sikkerhed (selvfølgelig hellere ikke 100%)... Det er bare sådan en idé, jeg lige fik. Vi har ikke altan, så det er ikke noget vi skal tænke over, men jeg brugte engang sådan noget kattenet på en altan, og det virkede udmærket.

Jeg håber, at der er andre, der har bedre ideer/forslag, der er mere sikre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ingen gyldne råd. Vi har nemlig af samme årsag valgt ikke at have barnevognen på altanen.. :unsure Jeg tør ikke sætte min lid til barnevognsselen, når det drejer som om risikoen for et fald der er noget længere end fra barnevognen og til jorden..

Umiddelbart ville mit bedste råd være at få noget ekstra sikkerhed på altanen eller evt. at have vognen stående med sammenklappet stel, så den er noget lavere og sønnemand ikke vil kunne komme ud over altanen. Jeg ved ikke om man "må" det, men så kunne det måske være en mulighed når han engang begynder at sætte sig op.. :rolleyes

Håber i hvert fald du finder på noget, for det er nu engang rarest at have de små udenfor og sove, synes jeg.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd :)

Her i ejendommen er der mange, der har barnevogn stående på altanerne. Tror lige jeg hører dem også om de ikke er bekymrede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores altan er lukket og stor, så har desværre ingen råd her :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER