Joxi

Hjælp til mit ødelagte hår!!!

30 indlæg i dette emne

SÅÅ!!

Nu har jeg samlet æg, fået købt hårkur, silica og champoo + balsam med ekstra kreatin i- Nu har det bare at gi pote :blush :rolleyes

Jeg har som sagt været klippet helt kort siden den store kom til verdenen, men ville bare så gerne have det langt igen - men æh.. det hjælper ikke ås meget når man mishandler det jo :P

Så nu er det bare i gang med projekt Lækkert hår - Og lade det sorte vokse en-to cm ud - så må jeg se om ikke jeg kan finde en sporty men samtidig tøset korthårs fritz.. Og SÅ prøve igen.

Jeg har aldrig så meget som tænkt på før at pleje mit hår, tage vitaminer for det eller noget.. ikke før det blev HELT smadret :)

Tak for alle jeres fifs og idéer :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Piskede æg som i hele æg eller kun blommer?

Jeg bor på en gård med over 500 høns.. Mon ikke jeg kan finde et par æg til mit hår? :P

hele æg, det er da værd at prøve :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hele æg, det er da værd at prøve :goodluck

Okay tak :D

Det skal prøves i morgen! Jeg prøvede mit nye shampoo og balsam + hårkur igår og kan allerede mærke en ENORM forskel :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men... kan man nøjes med at køre i matas efter en hårkur?

.. Bor ret langt ude på landet nemlig ;)

Du kan købe hårprodukter på nettet - frisørprodukter til langt under den pris man betaler hos frisøren.

www.nicehair. dk

www.shampooshoppen.dk

www.smukkere.dk

www.billigvoks.dk

Dette er bare nogle af siderne, og jeg har handlet hos dem alle. De har super priser - min favorit er nicehair.dk

Et råd fra mig er at købe en olie til håret. Den bruger du i håndklædetørt hår - olien plejer og beskytter håret. Pt. hedder min Argan secret. NAK leave in conditioner er også super for håret - det er deres shampoo og conditioner også.

Jeg har fint hår som bliver kemisk behandlet med masser af lyse striber, vasket, tørret og glattes hver eneste dag. Mit hår er sundt og plejet.

Håber du finder et produkt som passer til dit hår, og det behøver bestemt ikke at være det dyreste.

:goodluck Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joxi... Hvad endte du med at købe af mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER