Pigemus

Spiser I også meget....?

6 indlæg i dette emne

Hej piger :wee

Jeg er begyndt at blive lidt urolig. Jeg er sulten hele tiden og jeg spiser alt for meget. Især om natten :sandie

Jeg spiser 2 hele stykker rugbrød inden jeg lægger mig til at sove og så vågner jeg i løbet af natten og er sulten igen :unsure

Det er altså ikke særlig fedt.

Hvad med jer - Spiser I også mere end I plejer eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er ikke den eneste som er sulten, jeg spiser meget men ikke så meget usund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ganske naturligt. Der er nogen kvinder der vågner og er nødt til at stå op og spise om natten. Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst om flere der har. Du skal bare gøre hvad kroppen beder om (med mindre den beder dig om at spise 4 poser chips ;)) - jeg vil vædde med det bare er en periode og at det går over igen :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en periode hvor jeg indførte natmad fordi jeg bare blev så sulten inden jeg skulle sove... Så har jeg haft en periode hvor jeg slet ikke har haft lyst til mad hele aftenen og nu tror jeg snart jeg skAl til at spise natmad igen... tror også på den med at lytte til kroppen. Har kun selv taget 1 kg på, så tror kroppen selv regulerer hvornår den har brug for lidt ekstra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - Jeg håber, at det bare er en periode så :unsure Jeg er helt sikker på at jeg har taget over 3 kg på. Jeg tør ikke stille mig på vægten :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at spise natmad inden jeg skal sove for ellers bliver jeg meget sulten tidligt om morgen. Jeg gik på vægten og jeg har faktisk tabt mig men ikke meget, men oki.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER