Abelka

Uopfordret ansøgning

6 indlæg i dette emne

Jeg har snart gået hjemme i 2 år!!! (ikke sært min hjerne er skrumpet)

I mellemtiden er vi flyttet og det betyder at det job jeg skal tilbage til ligger ad h..... til.

Jeg skal hjemmefra kl 4 og er hjemme igen ved 19-tiden hvis alt klapper.

Ved ikke hvem der skal hente børn, for min mand er også først hjemme efter institutionerne er lukket, men mon ikke kommunen tager sig af uafhentede unger???! :rolleyes

Jeg er NØDT TIL at ha' et nyt job, hvor meget jeg end græder ved tanken :(

Det store problem er så at jeg er sygeplejerske og der ikke er noget som helst at få :wacko

Så nu skal jeg have lavet en ansøgning til et umuligt jobmarked der gør at de trods alle odds vælger at ansætte mig.

But how to? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved godt de ikke hænger på træerne

Men et job hos en pratiserende læge/speciallæge praksis er som SKABT til småbørns mødre - Og giver en god løn

Derudover er det et rigtigt dejligt og favekslende arbejde

Her hvor jeg er - på 10énde år nu - fik jeg jobbet via en uopfordret ansøgning i sin tid

Jeg skrev ikke engang det vilde, blor ret kort min udannelse og tidligere arbejdspladser, - og jeg kan se på alle de ansøgninger vi får her, der vælger han ofte dem fra med laaanage ansøgninger hvor der står alt muligt om familie og fritid osv

Jeg møder 8:30 og får fri kl 15

Pøj pøj med det, håber du finder drømme jobbet med de gode arbejds tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt de ikke hænger på træerne

Men et job hos en pratiserende læge/speciallæge praksis er som SKABT til småbørns mødre - Og giver en god løn

Derudover er det et rigtigt dejligt og favekslende arbejde

Her hvor jeg er - på 10énde år nu - fik jeg jobbet via en uopfordret ansøgning i sin tid

Jeg skrev ikke engang det vilde, blor ret kort min udannelse og tidligere arbejdspladser, - og jeg kan se på alle de ansøgninger vi får her, der vælger han ofte dem fra med laaanage ansøgninger hvor der står alt muligt om familie og fritid osv

Jeg møder 8:30 og får fri kl 15

Pøj pøj med det, håber du finder drømme jobbet med de gode arbejds tider

Tanken har strejfet mig, men jeg synes ikke jeg har så meget at komme med ... andet end skrumpehjerne :rolleyes:

Det er nok også det sværeste - at skulle sælge mig selv efter så lang tid hjemme.

Jeg ved godt hvad jeg gerne vil, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det :huh

Allerhelst vil jeg på OP som jeg også er nu; bare gerne tættere på :)

Hvis jeg nu søgte hos en praktiserende læge, hvad ville man så lægge vægt på fagligt?

Jeg har erfaring fra lungemedicin, gyn-obs, mavetarmkir. samt OP.

Og grunden til jeg søger : fordi jeg er flyttet! ... andre gode formuleringer modtages gerne ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og som du kan se af mit indlæg behøver man ikke engang at kunne stave :godmorgen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol - jeg så det ikke engang :laugh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en speciallæge praksis lægger man vægt på at man - selfølgelig - kan EDB - men også at man er stabil, mødesikker, egenrådig, god til at træffe selvstævdige beslutninger i telefonen, har lyst til at rådgive/vejlede patienter, evt kan noget med kost-ryge-diabets-vejledning, -

Og sidst men ikke mindst at man ØNSKER den meget anderledes hevrdag en praksis er fremfor hospotalet

Samme patienter hver dag, sjældent akutte ting i samme boldgade som på hosp. osv

man skal være klar til at slippe hoisp væsnet - for det ER mehget anderleds, men i mine øjne KUN på den gode måde anderledes - meget mere selvstændigt arbejde - og så er det en sikker arbejdslplads så længe man orker hvis samarbejdet er godt - her er der ikke fyrings runder, og selvom her ofte er meget ravlt, er det ikke på samme måde som på en afdeling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER