Abelka

Uopfordret ansøgning

6 indlæg i dette emne

Jeg har snart gået hjemme i 2 år!!! (ikke sært min hjerne er skrumpet)

I mellemtiden er vi flyttet og det betyder at det job jeg skal tilbage til ligger ad h..... til.

Jeg skal hjemmefra kl 4 og er hjemme igen ved 19-tiden hvis alt klapper.

Ved ikke hvem der skal hente børn, for min mand er også først hjemme efter institutionerne er lukket, men mon ikke kommunen tager sig af uafhentede unger???! :rolleyes

Jeg er NØDT TIL at ha' et nyt job, hvor meget jeg end græder ved tanken :(

Det store problem er så at jeg er sygeplejerske og der ikke er noget som helst at få :wacko

Så nu skal jeg have lavet en ansøgning til et umuligt jobmarked der gør at de trods alle odds vælger at ansætte mig.

But how to? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved godt de ikke hænger på træerne

Men et job hos en pratiserende læge/speciallæge praksis er som SKABT til småbørns mødre - Og giver en god løn

Derudover er det et rigtigt dejligt og favekslende arbejde

Her hvor jeg er - på 10énde år nu - fik jeg jobbet via en uopfordret ansøgning i sin tid

Jeg skrev ikke engang det vilde, blor ret kort min udannelse og tidligere arbejdspladser, - og jeg kan se på alle de ansøgninger vi får her, der vælger han ofte dem fra med laaanage ansøgninger hvor der står alt muligt om familie og fritid osv

Jeg møder 8:30 og får fri kl 15

Pøj pøj med det, håber du finder drømme jobbet med de gode arbejds tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt de ikke hænger på træerne

Men et job hos en pratiserende læge/speciallæge praksis er som SKABT til småbørns mødre - Og giver en god løn

Derudover er det et rigtigt dejligt og favekslende arbejde

Her hvor jeg er - på 10énde år nu - fik jeg jobbet via en uopfordret ansøgning i sin tid