Guest Sebastians-mor

For h...... os #"¤!!¤"# AV Nyt # 7 og 8

13 indlæg i dette emne

Fuck altså, jeg kan nu mærke at min bækkenløsning er kommet :gal :box Jeg vidste godt at jeg nok ikke gik fri, men helt ærgerligt jeg er i uge 7 imorgen :prik

Sidst fik jeg bækkenløsning i uge 14-16 stk :prik hvor jeg blev sygemeldt og var det resten af graviditeten.

Jeg har de sidste par dage følt mig træt i rumpetten ved bækkenet så vidste godt det var på vej. Her til morgen mens jeg lå i sengen, fik jeg først nogle ordenlige jag i gennem den ene balde og ned igennnem bennet, så gik der ca. 10 min med smerter i den side, så kom tilsvarende i den anden side og toppede med et ordenligt jag lige op igennem skeden. FUCk altså :boo

Jeg håber det er fordi vi har gået meget, da vi er i Tyskland, men jeg tror desværre smerterne er kommet for at blive. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv øv :( det er frygteligt sådan noget, har en veninde, der også fik det.

Håber virkelig det bliver bedre for dig, ellers må du finde styrken til at stå igennem.

Stort kram herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holdt sengen igår i håb om forbedring, men nej, jeg har nu oven i hatten også fået de første tegn på plukveer. Min mave spænder helt vildt op og er meget øm, den spænder lige meget i hvilken stilling jeg er i og det er hele dagen.

Min krop egner sig bare ikke til at være gravid :boo

Når, men jeg ved nogenlunde hvad jeg går ind til. Jeg havde det præcis på samme måde med min søn, blot var jeg da kommet til 3 mdr., men nu må jeg jo bare tage det som det kommer og så tale med min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 hvor jeg føler med dig :(

Håber lægen kan hjælpe dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså hvor er det bare noget LORT.

Jeg har også haft slem bækkenløsning med de 2 sidste, så går virkelig også og frygter at det kommer denne her geng. PT har der ikke været noget, så beder virkelig til at det ikke kommer.

Jeg er så også blevet behandlet for det efter sidste fødsel, og har trænet op til jeg blev gravid, for vil bare ikke ha de smerter denne her gang.

Jeg krydser alt hva jeg kan for at din læge og en fys kan hjælpe dig

:kram :kram til dig

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag talt med min læge og skal op til hende idag kl. 13.00.

Hun talte flere gange om en sygemelding, så jeg tror jeg bliver sygemeldt nu. Jeg kan mærke jeg har det bedst med det, jeg er på arbejde nu og har rigtig mange smerter, så er det sgu svært at samle sig.

Ud over bækkenet og plukveer er jeg nu begyndt at få de anfald af høj puls, som jeg blev indlagt med i uge 37/38 sidst. Der havde jeg en hvilepuls på 150. Jeg har ikke taget blodtrykket, men har kunne mærke anfaldende som de kaldte dem dengang. Jeg bliver så svimmel og pulsen dunker krafigt og så får jeg en dundrende hovedpine. Det står sådan til i nogle timer.

Jeg synes bare det er vildt det allerede er kommet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til lægen.

Jeg er foreløbig blevet sygemeldt til og med den 19 august. Der har jeg 1 graviditetssamtale. Jeg fik taget en urin prøve og den vidste "noget" i urinen, jeg gætter på protein. Min læge vil sende det til dyrkning og så får jeg svar imorgen. Er det blærebetændelse der ikke bliver behandlet kan det føre til abort, når det er så tidligt i graviditeten, men kan også være skyld i plukveerne. An på hvad prøven viser og hvordan jeg har det om 2 uger, vil jeg sandsynligvis blive sygemeldt graviditeten ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aev altsaa rigtig trist start paa din graviditet.. Men saa haaber jeg at sygemeldingen giver dig mere engeri og overskud til at det derhjemme. puhaa frygter ogsaa lidt for det da baade min mor og soester fik det. Hvad goer du naar du faar ondt? Ligger dig eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aev altsaa rigtig trist start paa din graviditet.. Men saa haaber jeg at sygemeldingen giver dig mere engeri og overskud til at det derhjemme. puhaa frygter ogsaa lidt for det da baade min mor og soester fik det. Hvad goer du naar du faar ondt? Ligger dig eller?

Ja, det er ikke særlig fedt, kan godt mærke det overskygger det dejlige lige pt. Jeg var dog forberedt, da jeg også havde det skidt i sidste graviditet, men er sgu trist over det.

Med hensyn til bækkenet der har jeg konstant ondt. Jeg kan slet ikke gå i sko med hæl så de er droppet ellers forsøger jeg at tage den med ro. Jeg kunne mærke idag på arbejdet at det gjorde ondt at sidde på kontorstolen, det gør mindre ondt når jeg kan sidde i vores sofa eller ligge ned.

Når plukveerne gør ondt, så ligger jeg mig, det eneste der nogenlunde kan tage det, er at ligge på siden, men smerterne kommer ligeså snart jeg vender mig om.

Når pulsen raser derudaf så ligger jeg mig ned, kan ikke andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaa det lyder ikke rart. Synes lige du skal ha et :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink Nej hvor synd for dig at du er ramt af det så tidligt.... Det er godt nok ærgeligt, så bliver den søde ventetid man snakker om ikke så sød alligevel.... Øv øv

:(

Føler med dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER