SnartBaby

Øget slim... MEGET øget slim

9 indlæg i dette emne

Jeg har i en uges tid (TROR ÆL var for en uge siden...) haft øget slimproduktion "for neden"... Og det sagde jeg til manden igår.."hold da kæft, jeg er jo nærmest skovsnegl for tiden"..(han var ikke underholdt af det. haha).. DET fik jeg sagt for tidligt.

Vi var sammen igår aftes... men normalt lider jeg ikke så meget efterfølgende.. Efter vi var sammen gik jeg på toilet --- har før i tiden lidt meget af blærebetændelse.. så ta'r mine forholdsregler.. --- og normalt får jeg så tørret al overskydende sæd væk. Og så mærker jeg normalt ikke mere til det. Men inat er jeg vågnet 3-4 gange pga jeg kunne mærke, der var slimet dernede og det "bevægede" sig bagud mod rumpetten. Virkelig ulækker følelse. For lissom at beskrive det, så alle kan forstå det... det føltes som om jeg havde fået mens.

Er der nogen af jer, der har oplevet sådan noget før?? Idag er jeg lidt øm i underlivet.. det føles som muskelømhed.

Skal på Gyn. Amb. idag.. bliver interessant om de har en fornemmelse af, hvorfor. Men hvis nogen af jer, har nogle bud, må I gerne komme med dem. Skal nok opdatere senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er for tidligt, men det er vist meget normalt, at der kommer mere udflåd, hvis man er gravid.... Men synes godt nok, at det er tidligt, da det vel først er omkring nu, at ægget sætter sig fast, hvis du er gravid.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige til scanning på gyn amb i forbindelse med udredning. Og hun så et kæmpestort dejligt flot og modent æg, der var klar til ægløsning. For satan da.. (ej undskyld sproget).. har aldrig set sådan et æg på skærmen før. Jeg har så fundet ud af, at jeg endnu ikke har haft ægløsning.. men at den er lige på trapperne. HAr derfor købt clearblues digi-æl-tests... de kommer imorgen, for jeg har købt dem på babyornot, som sender samme dag. Og så skal der testes. Måske denne gang er den heldige??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være ÆL slim??

:goodluck med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det sagde gynækologen også. Jeg har aldrig haf det så voldsomt. Men da hun så ægget, der er modent, så sagde hun, at det højst sandsynlig er fordi manden og jeg skal hygge os de næste par dage. :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det sagde gynækologen også. Jeg har aldrig haf det så voldsomt. Men da hun så ægget, der er modent, så sagde hun, at det højst sandsynlig er fordi manden og jeg skal hygge os de næste par dage. :-p

God fornøjelse og :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg sgu ægløsning! Fik lige clearblue digital æl test ind ad døren. Pressede en tår ud og testede positivt på trods af det sikkert ikke var specielt koncentreret! Weeeee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg sgu ægløsning! Fik lige clearblue digital æl test ind ad døren. Pressede en tår ud og testede positivt på trods af det sikkert ikke var specielt koncentreret! Weeeee

Wee... :goodluck :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så er det bare krise, at mandens job er i vamdrup og jeg sidder i sønderborg. han kunne sgu da godt lige ha' tilbragt sin frokost herhjemme. :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER