Guest

Forstår ikke mine æl-tests

3 indlæg i dette emne

Hej igen igen igen - bliver i aldrig trætte af mine spørgsmål?

Ja, jeg forsår ikke mine æl-tests...

Nogen gange er der absolut kun en streg, andre kan en meget svag streg 2, andre gange igen er der to - nr 2 med farve men ikke lige så tydelig som nr 1.. Forstår det altså ikke :( Der står godt nok i papirerne at nr 2 streg skal være lige så tydelig eller tydeligere...

Nogen som har ekspertise og kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der kun er en streg eller en streg og en meget svag streg nr. 2, så er din ÆL-test negativ. Dvs. du har ikke ÆL.

Men er streg nr. 2 tydligere end kontrolstregen, så er den positiv og det betyder at du har ÆL inden for de næste 24-48 timer (mener jeg man siger).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der kun er en streg eller en streg og en meget svag streg nr. 2, så er din ÆL-test negativ. Dvs. du har ikke ÆL.

Men er streg nr. 2 tydligere end kontrolstregen, så er den positiv og det betyder at du har ÆL inden for de næste 24-48 timer (mener jeg man siger).

Men nu er det mærkelige så at jeg for første gang har oplevet en god klat i trusserne (sorry).. Vil faktisk sige den minder ok meget om æggehvide (som jeg har læst mig frem til at udflådet skal op til æl).. Da den kom troede jeg at jeg havde tisset i bukserne, men nej der lå bare en klat (bogstavelig talt klat) :P

Men ang. tests.. hvorfor er det at nogen gange er der SLET ingen streg og andre gange er der to - de er bare ikke lige tydelige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER