boble

Ligner en der er langt henne......

12 indlæg i dette emne

Hejsa

Vil bare høre om der andre der i starten af graviditeten har lidt ag meget oppustet mave???? :gravid Det er helt mærkeligt for ligner en der sagtens kunne være langt henne og har svært ved at trække vejret pga af den oppustet mave.Synes ikke jeg har kunne læse nogle med dette problem?

^_^

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Vil bare høre om der andre der i starten af graviditeten har lidt ag meget oppustet mave???? :gravid Det er helt mærkeligt for ligner en der sagtens kunne være langt henne og har svært ved at trække vejret pga af den oppustet mave.Synes ikke jeg har kunne læse nogle med dette problem?

^_^

Knus

HEHE... sådan havde ejg det i weekenden...der lignede jeg virkelig en som var gravid i 8 mdr... Det var ganske forfærdeligt faktisk...men det var ikke sådan at ejg ikke kunne trække vejret, men de træjer som jeg havde, ville jeg ikke være bekendt at have på, for så ville folk da virkelig tænke sit...

Så nej du er ikke den eneste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre ;) at jeg ikke er den eneste....

Jeg har været oppustet siden et par dage inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Så jeg må også have kjoler på og ikke noget stramtsiddende for ja, så er det gættet selvom det ikke engang burde være nu at man reelt kan se noget som helst....hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har præcis samme problem - min mave blev også ret stor i nogle uger, og ville så gerne prøve at holde det skjult, men det gik ikke så godt he he he..

Nu er maven dog på plads igen, nu er det bare babserne der er for store.

Så det er altså helt normalt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så også hurtigt temmelig gravid ud :o Det var til sidst svært at holde det hemmeligt på arbejde og da jeg var i 10-12 uge måtte jeg gå med meget løse bluser. Jeg kæmpede også et par uger med forstoppelse, men jeg VAR altså også bare vældig stor <_<

Og jeg synes egentlig stadig, at jeg ser stor ud når jeg sammenligner mine mavebilleder med andre der er lige så langt henne. Vi er bare forskellige - det er der ikke noget galt i! Og nu synes jeg bare det er rart at jeg ser gravid ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg har det på helt samme måde. Jeg har haft stor mave, faktisk lige siden jeg blev gravid og har det stadig. Ligner ofte en som næsten er halvvejs i graviditeten. Jeg kan ikke passe nogle af mine bukser, kun gemacher. Og kender det alt for godt med, at man bliver forpustet. Det bliver jeg nogle gange bare ved at snakke hurtigt...

Min mand er sikker på, at der må være 2 eller 3 derinde.. HA Ha ha... mæen tror nu også bare at det må være en oppustet mave, måske fordi livmoderen strækker sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ret oppustet <_<

Men jeg ser bare tyk ud :rolleyes

Har i så også problemer med at komme på toilettet? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ret oppustet <_<

Men jeg ser bare tyk ud :rolleyes

Har i så også problemer med at komme på toilettet? :blush

Been there, done that! <_< Du kan læse min tråd med tips og tricks HER :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave bliver især oppustet når jeg har spist. Så ligner jeg en der er tæt på fødsel.

I løbet af dagen er jeg kun buttet. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har præcis samme problem - min mave blev også ret stor i nogle uger, og ville så gerne prøve at holde det skjult, men det gik ikke så godt he he he..

Nu er maven dog på plads igen, nu er det bare babserne der er for store.

Så det er altså helt normalt :-)

Hehe ja det er noget værre noget med den oppustethed. Jeg har også problemet med brysterne. Nøjj de er vidst vokset noget..... Hmm de behøver ikke at vokse mere for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Been there, done that! <_< Du kan læse min tråd med tips og tricks HER :)

TAK :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frygtelig oppustet <_< ligner en der er nærmest 4-5 mdr henne :gravid

Husker at det går over så snart maven begynder at vokse rigtigt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER