Tinakp

Langt om længe....

10 indlæg i dette emne

Hej...

Aller først vil jeg bare ønske jer alle tillykke med jeres graviditet...

Jeg glæder mig til at følge jer alle herinde.

Kh Tina

30ig961289ysz166.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

....der næst vil jeg lige forklare grunden til emnet. Det er bl.a. fordi jeg har været en klovn til at få skrevet, selvom jeg har fulgt jer et stykke tid, men nu fik jeg endelig taget mig tid til det.

Men en anden grund til emnet er også fordi jeg nu, langt om længe, er blevet gravid. Der er garanteret andre af jer, hvor det måske heller ik er kommet så nemt.

Min mand og jeg har prøvet i ca 2 år og nåede at komme igennem 3 inseminationsforsøg og var gået i gang med medicinen til reagensglasbehandling, da det så lykkedes! Så vi var selvfølgelig ovenud glade - og det er stadig ik gået helt op for os endnu...

Men som sagt så glæder jeg mig til at følge jer herinde og synes at det er helt genialt at der er sådan et forum...

30ig961289ysz166.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Tinakp :loveshower

Hvor lyder det fantastisk at det lykkedes for jer. Bliver så glad af sådan nogle solstråle historier. Mange gange tillykke med :gravid . Glæder mig også til at følge dig... :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :loveshower Fantastisk at det endelig lykkedes for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej TinaKP

I er ikke de eneste som har fået hjælp. Vi har fået hjælp til at blive forældre, men det har også taget sin tid. Vi har selv prøvet i 2½år og fik så hjælp. Så nu er vi meget spændt, men det er stadig ikke gået op for mig endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det endte så desværre med en spontan abort her den 17. juli...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det endte så desværre med en spontan abort her den 17. juli...

:kram :kram :kram

Åh nej! Hvor er det synd for jer!!!

Jeg krydser fingre for, at det snart lykkedes igen!!!

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det uretfærdigt.. håber den næste graviditet kommer hurtigere til jer.. sender en krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det uretfærdigt.. håber den næste graviditet kommer hurtigere til jer.. sender en krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det piger.... Hvor er det rart med noget støtte herinde fra. Jeg håber også at næste graviditet kommer hurtigere end den første her. Det vil også kunne tage de smerter væk, som man har efter sådan en omgang her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER