Anna2005

Skal til endnu en NF i morgen...

4 indlæg i dette emne

Så er det i morgen jeg skal se lillebebsen igen. Jeg var derinde i onsdags, men da var bebsen 2 mm for lille, så afsted med mig igen. Den anden bebs kunne hun slet ikke finde, så der går som forventet, den er højst sansynligt blevet optaget i kroppen igen.

Men så er der jo lige en lille hage. Da der har været to derinde, kan de ikke foretage en dubbeltest. De kan kun gå ud fra nakkefolden og min alder, og ikke en blodprøve, da den vil være misvisende pga. den anden tvilling.

Når de laver en risikovurdering på kun de to faktorer, er den så kun 70 procent sikker.

Så er jeg jo blevet helt usikker på hvad jeg skal mene om det. Jeg har jo to piger i forvejen. Kan de være tjent med den risiko? Jeg er lige ved at blive 35 år, så der spiller jo også ind.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Min mand synes at vi skal være så sikre som vi kan være, at bebs er ok, da det vil være en stor byrde for vores voksende familie, og jeg selv er også i tvivl. Skal jeg bede om at få en fostervandsprøve?????

Er det risikoen værd? der er jo 1 procents risiko for at abortere, og hvad er alternativet?

Jeg ved ikke om vores familie kan bære et handicappet barn. Noget andet er selvfølgelig hvis der sker noget under fødselen. Så er der ikke sådan at jeg ikke vil have barnet. Det er bare så svært når man i forvejen har to små piger at tænke på. Lige meget hvad vil det gå ud over dem, hvis deres lillebror/søster bliver handicappet.

Suk...

I morgen ved jeg heldigvis mere, håber at de er samarbejdsvillige og lydhøre på Hvidovre.

Kram og sov godt

Anna

hov, brevet blev pludselig lidt langt, sorry :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du får en god scanning i dag og I finder ud af hvad I skal gøre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med scanningen i dag. Jeg håber at du får al den rådgivning og vejledning, som du har brug for.

Og så krydser jeg selvfølgelig fingre for, at den lille bebs er sund og rask :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til scanning i går. Det gik fint. Jeg synes dog at en fejlmargen på 70 procent er ret stort. Så i dag var jeg inde og tale med en læge på hvidovre ang. en fostervandsprøve. Det skal jeg så d. 8/8 spændene men også ret skræmmende. Jeg gør det mest fordi vi i forvejen har to børn, og vil gøre hvad vi kan for at sikre os et sund barn. Suk men det er svært.... Glædede mig til det er overstået.

God dag

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER