Totterpigen

lider i også af træthed

11 indlæg i dette emne

hejsa

ja overskriften siger jo det meste...

jeg er de sidste par dage blevet mere og mere træt og udmattet, jeg syntes jeg sover hele tiden... og kan næsten ikke komme igennem dagen uden et middagslure, igår var jeg med en veninde ude og spise brunch jeg var måske væk hjemmefra 2 timer men da jeg kom hjem var det eneste jeg kunne tænke på var min seng.

er der andre som har det sådan og hvad gør i eventuelt ved det... :help

jeg håber dagen i morgen bliver bedre end de sidste par dage for der har jeg en 13 timers lang arbejdsdag foran mig unden mulighed for en middagslur :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep. Det kom meget hurtigt, og jeg er stadig meget træt ;) (og gammel) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det udemærket godt.. Jeg er også kronisk træt... Kan sove konstant og nogen gange de mest mærkelig steder... :) Så det er ikke kun dig...

Jeg drikke en form for energi drik, det kvikker mig meget op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt almindeligt at være TRÆT de første tre måneder. Jeg sov flere timer mere end normalt hver dag og var alligevel træt hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her... kunne falde i søvn på sofaen når som helst de første måneder i graviditeten. Det blev bedre efter noget tid, men nu (32+5) er jeg meget træt igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er en én dag fra termin - synes også jeg er meget træt, men sover heller ikke særlig godt om natten pga den store mave :gravid

Var også træt i starten.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - er så træt at jeg faldt i søvn foran min computer på jobbet - godt jeg var alene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa... jeg sover heeeele tiden. Har heldigvis ferie. Ved virkelig ikke hvordan jeg ellers skulle klare hverdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var træt fra uge ca. 6-13. Jeg faldt i søvn kl. 22 hver aften og havde stort set aldrig overskud til at læse i min bog først. Og hver eneste dag på arbejde, var jeg ude og tage en power nap på toilettet omkring kl. 14 - nogen dage måtte jeg også have et kvarters tid om formiddagen :rolleyes

Det stilnede af og blev meget bedre da jeg kom til 2. trimester. Nu har jeg lige haft et par dage igen, hvor jeg har sovet på sofaen hver dag sidst på eftermiddagen. Det kommer nok til at komme tilbage i perioder fra nu af.

Der er ikke andet at gøre ved det, end at hvile og/eller sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg led også meget af træthed i de første uger, og det er vigtigt at man lægger sig og hviler sig, selv om omgivelserne måske bebrejder en at man hviler sig... Så husk at gøre det.. Min træthed er så også kommet tilbage med desværre større styrke, men junior er jo så også det større nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ekstremt træt lige siden inden jeg tog en graviditetstest, så kender det godt.

Har en søn på 2, så det er ikke atid muligt med en lur, men heldigvis er min mand god til at tage over hvis jeg får brug for at ligge mig. Jeg er sjældent længere oppe end til kl. 22.

Trætheden er kommet meget tidligere end den gjorde første gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER