pjevser79

overvægt og teste hos lægen

6 indlæg i dette emne

Lige et ? Nu er jeg desværre overvægtige og vi er desværre ikke blevet gravide i nu men jeg var også for stor da jeg blev gravid med min datter.

Nu er mit ? Da jeg er overvægtige og gerne ville undersøges kan man det eller forlanger de at man skal tabe sig før de overhovedet vil kigge på en ?

Jeg prøver at tabe men har desværre altid haft svært ved at tabe mig.

Har de sidste 4 mdr fået et længere cyklus på 35 dage men har tabt nogle kg så har nu et cyklus på 30 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et ? Nu er jeg desværre overvægtige og vi er desværre ikke blevet gravide i nu men jeg var også for stor da jeg blev gravid med min datter.

Nu er mit ? Da jeg er overvægtige og gerne ville undersøges kan man det eller forlanger de at man skal tabe sig før de overhovedet vil kigge på en ?

Jeg prøver at tabe men har desværre altid haft svært ved at tabe mig

Jeg har indtryk af, at det er meget forskelligt fra læge til læge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror såmen godt du kan blive undersøgt ved lægen. Men hvis I skal i behandling og dit bmi tal er for høj, så kan de forlange du skal tabe dig, før de vil hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror såmen godt du kan blive undersøgt ved lægen. Men hvis I skal i behandling og dit bmi tal er for høj, så kan de forlange du skal tabe dig, før de vil hjælpe.

Det ved jeg godt derfor er jeg også igang med at tabe mig men svært hvis man skal ventet med at blive undersøgt til man er nede i vægt det kan jo tage lang tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg godt derfor er jeg også igang med at tabe mig men svært hvis man skal ventet med at blive undersøgt til man er nede i vægt det kan jo tage lang tid

Synes helt sikkert du skal kontakte din læge. Få en god snak med ham/hende og evt. kan vedkommende hjælpe dig med vægttabet. Jeg har fået hjælp nede i mit lægehus til at tabe mig. Jeg har heller ikke kunnet gøre det selv. Men nu har jeg tabt over 20 kg. Det er da et forsøg vær.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min gyno, har ALDRIG nævnt min overvægt for mig ( vejer ca 25 for meget) og vi er nu os startet med inseminering.. MEN min læge til gengæld har altid haft meget travet med at gør mig sur og vred... også de 2 gange jeg har været gravid med tabte dem.. da mit blodtryk var lidt højt ( højt som det altid har været ) skulle jeg pluslig til at komme 1 gang om ugen og ha det målt, og ja skulle slås i hovede hver gang... AAAhhhhh...

Men ved os fra andre gravide veninder og den slags at læger er lige så forskellige som os mennesker.... : held og lykke med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER