Pigemus

Jeg er syg og gravid

5 indlæg i dette emne

Hej med jer :unsure

Nu er det anden gang i min graviditet at jeg er syg. Det er ikke mere end 4 uger siden at jeg havde infektion i bronkierne og var på pencillin og nu er jeg syg igen :boo Jeg sover hele tiden, er forkølet, pudser næse, har kvalme og føler mig utilpas. Jeg kan ikke engang overskue at gå i bad.

Er der nogle af jer der har erfaringer med sygdom under graviditet? Min læge siger, at jeg ikke skal være urolig, men det er lidt svært alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha det lyder bare ikke sjovt for dig.. har ikke selv været syg, men har høtrt at kroppen lettere tager imod infektioner når man er gravid... håber for dig at det er sidste gang du er syg denne graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været syg en del gange den første tid af graviditeten...fokølelse osv., men dog ikke noget der skulle behandles medicinsk. Jeg kan godt følge dig i dine tanker... Men jeg kan så fortælle dig, at nu - otte uger før termin - har den lille det rigt :rolleyes ig godt :loveshower Den har ihvertfald ikke taget skade af mine sygdomme den første tid!

God bedring til dig og hold modet oppe :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tilbagemeldinger :rolleyes

Så vil jeg lade være med at være så bekymret og holde modet oppe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tilbagemeldinger :rolleyes

Så vil jeg lade være med at være så bekymret og holde modet oppe :glad

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER