Morpige

skal jeg sende skoene tilbage nu eller vente

9 indlæg i dette emne

Jeg har fået købt et par sko som ikke passer. Derfor vil Brandos sende et par nye et nummer større og de sender så en pose med, så jeg kan returnere det første par, uden at skulle betale porto. Det er jo super service synes jeg.

Men hvis jeg sender skoene nu for egen regning, så kan jeg benytte mig af 14 dages fortrydelsesret.

Problemet er at jeg har klippet mærkerne af og jeg har gået rundt i skoen i huset - og jeg ved ikke om de efter førstnævnte mulighed, vil sige, at skoen har været brugt? Men efter 14 dages fortrydelsesretten kan de ikke sige noget til det.

hvad ville I gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil desværre mene, at hvis du har klippet mærkerne af, og gået rundt i skoene i huset, så betragtes de som værende taget i brug. Hvis de er taget i brug, har du vel heller ikke fortrydelsesret? Fortrydelsesretten gælder da også kun, hvis man ikke har taget varen i brug, når det er sko, gør det ikke? Jeg tænker lidt, at hvis de bliver taget retur som værende nye og aldrig brugte, bliver an anden køber måske lidt "snydt" fordi de faktisk har været gået i- også selvom det er indenfor :)

Isabellas sko er også for små (de kom i dag), så dem skal vi have et nummer større. Der ligger returlabel med, så vi kan reutnere dem uden omkostninger.

Der står på min kvittering:

Under vilkår for returnering af sko står der på min kvittering:

- Du kan returnere skoene indenfor 30 dage fra du modtog dem

- Skoene skal være i perfekt stand. Hvis skoene er ødelagte eller brugte, får du ikke pengene tilbage.

- Skoenen skal sendes tilbage i originalskotøjsæsken. Pak æsken godt ind i plastik eller papir, før du sender den retur. Hvis originalæsken er ødelagt, fordi du har klistet returfragtbrevet direkte på skotøjsæsken, debiteres du 100 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke nogen skotøjsæske med.

Det er crochs, så man kan ikke se de har været på foden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke nogen skotøjsæske med.

Det er crochs, så man kan ikke se de har været på foden

Okay, men tror du stadig de tager tilbaege når mærkerne er klippet af? Tænker bare, at hvis man ikke kan se at de har været på foden, kan man vel i princippet heller ikke se om de har været brugt eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, men tror du stadig de tager tilbaege når mærkerne er klippet af? Tænker bare, at hvis man ikke kan se at de har været på foden, kan man vel i princippet heller ikke se om de har været brugt eller ej :)

Det ved jeg ikke rigtigt. Det er også træls at de er klippet af. Alexander klippede dem af med det samme fordi han også fik et par (med biler på) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke rigtigt. Det er også træls at de er klippet af. Alexander klippede dem af med det samme fordi han også fik et par (med biler på) :)

Arg ja, det kan jeg godt es er træls så. Det gjorde Isabella også med den store WheelyBug hun fik, som hun alligevel ikke kunne nå jorden på <_< Hvad med at prøve at kontakte dem, og skrive som det er, og se om de ikke vil være søde at tage dem retur alligevel? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg ja, det kan jeg godt es er træls så. Det gjorde Isabella også med den store WheelyBug hun fik, som hun alligevel ikke kunne nå jorden på <_< Hvad med at prøve at kontakte dem, og skrive som det er, og se om de ikke vil være søde at tage dem retur alligevel? :)

Ja det tænker jeg også på at gøre. Men øv, burde lade være med at købe sko på nettet. Men gad ikke lige vade byen tynd for at prøve crohs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe/skrive og spørge, om du må sende dem retur alligevel :)

Umiddelbart ville jeg også mene at de er brugt, når mærket er klippet af, men da jeg arbejdede i skoafdelingen i Bilka tog vi rigtig tit sko tilbage, selvom mærket var klippet af, hvis bare skoene ikke så brugte ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe/skrive og spørge, om du må sende dem retur alligevel :)

Umiddelbart ville jeg også mene at de er brugt, når mærket er klippet af, men da jeg arbejdede i skoafdelingen i Bilka tog vi rigtig tit sko tilbage, selvom mærket var klippet af, hvis bare skoene ikke så brugte ud. :)

tak Meggers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER