FruHøjlund

Er tilbage efter en længere pause.

4 indlæg i dette emne

Efter en pause på 9 måneder er vi nu klar til at komme op på hesten igen.

Vi har efterhånden prøvet på et få en lille guldklump siden juli 2008, men det har ikke rigtig villet lykkes for os, og det har nok hovedsageligt været fordi jeg er overvægtig og har en MEGET uregelmæssig mens. og fordi min kæreste er 36, ryger og drikker kaffe dagligt. Vi ved dog ikke om der er andre helbredsmæssige grunde til det, for han har ikke rigtig ment at han var klar til at be om hjælp (ja de kære mænd kan være noget stædige indimellem), men for godt 9 måneder siden var vi altså nødt til at holde en pause både fordi vi økonomisk blev en smule presset, men også fordi vi skal giftes til oktober og blev enige om for det første at der ikke både var råd til bryllup og baby, men også fordi jeg ikke ville være højgravid på min bryllupsdag eller have en næsten nyfødt baby som så skulle passes (nej vel) eller have den med og det ville nok gøre at man ikke kan hygge sig på helt samme måde med sådan en bette en. Så vi blev enig om på ubestemt tid at bruge beskyttelse igen.

Men her den anden dag kom vi i snak om det og blev enige om at vi ligså stille starter op igen fordi chancen for der sker noget inden brylluppet ikke er så stor, og vi ville gerne i gang igen. Det næste stykke tid bliver det dog ikke så "helhjertet" med ÆL-tests og osv., bare ubeskyttet sex når vi har lyst, og når så vi får lidt mere overskud går vi igang på fuldt blus igen :)

Men der er godt nok sket meget med forum siden jeg var her sidst (har holdt mig væk fordi det har været lidt hårdt når nu man vidste at vi ikke prøvede mere), så er spændt på om jeg kan finde rundt i det hele igen og håber da der er plads til mig her sammen med jer andre der spændt afventer de 2 streger :)

Jeg glæder mig i hvert fald til at følges med jer andre på vejen til lykken :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Kunne da være herligt med en bryllupsgave i form af et lille vidunder :loveshower :loveshower

Ønsker Jer al held og lykke både med bryllup og med de to streger :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER