Morpige

modtagerflex ved Post Danmark - når noget går galt?

7 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt nogle sko ved brandos. Jeg har modtagerflex og det vil sige at PostDK bare kan aflevere pakken i vores skur. Følgende står på PostDKs side:

22. juni 2011 16:25 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

22. juni 2011 21:25 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

23. juni 2011 13:48 Ankomstsorteret til aftenomdeling

23. juni 2011 17:07 Udleveret til Modtagerflex kunde

Så jeg må jo have modtaget pakken.

MEN det har jeg ikke. Der er ingen pakke og ej heller en seddel i postkassen, hvilket der også plejer at være.

Så hvad er mine rettigheder nu? Nogen der ved noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville kontakte postdanmark. De har lavet samme nummer hos os flere gange, og vi har så fået det erstattet.

I øvrigt har jeg selv bestilt sko fra brandos i sidste uge. Pengene er trukket samme dag, men jeg har ikke fået oplysninger omkring tracking nummer eller noget. Rimelig træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville kontakte postdanmark. De har lavet samme nummer hos os flere gange, og vi har så fået det erstattet.

I øvrigt har jeg selv bestilt sko fra brandos i sidste uge. Pengene er trukket samme dag, men jeg har ikke fået oplysninger omkring tracking nummer eller noget. Rimelig træls <_<

Tak for det ML :)

Brandos har sendt tracking nummer til os. Har du tjekket din BULK/SPAM folder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det ML :)

Brandos har sendt tracking nummer til os. Har du tjekket din BULK/SPAM folder?

Den ligger ikke i SPAM folderen. Synes måske bare det er lidt mystisk, når pengene allerede er trukket i onsdags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligger ikke i SPAM folderen. Synes måske bare det er lidt mystisk, når pengene allerede er trukket i onsdags ;)

Ja det er mystisk og træls. Jeg ville skrive til brandos for et tracking nummer.

Jeg kan fortælle at jeg tog fejl, vi havde fået skoene fra Brandos. Men de lå i en plastikpose, som var stoppet ned i en af vores eksisterende papkasser, så det lignede affald. Da posen var hvid og vi ikke kunne se teksten, lignede det bare affald. Men ak, skoene er lige i det mindste, suk og jeg har haft dem på nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er mystisk og træls. Jeg ville skrive til brandos for et tracking nummer.

Jeg kan fortælle at jeg tog fejl, vi havde fået skoene fra Brandos. Men de lå i en plastikpose, som var stoppet ned i en af vores eksisterende papkasser, så det lignede affald. Da posen var hvid og vi ikke kunne se teksten, lignede det bare affald. Men ak, skoene er lige i det mindste, suk og jeg har haft dem på nu

Ja, jeg må nok hellere skrive, hvis de ikke dukker op i morgen ;)

Det var da en super træls måde, at aflevere skoene på <_< Er ked af de var for små :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg må nok hellere skrive, hvis de ikke dukker op i morgen ;)

Det var da en super træls måde, at aflevere skoene på <_< Er ked af de var for små :(

Tak :) Ja det er træls. Men jeg bliver nødt til at beholde dem ,for jeg tog dem på med det samme og tænkte ikke over at de klemte før vi var kommet et godt stykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER