Calla

Callas vej mod de MANGE overflødige kilo

13 indlæg i dette emne

Jeg har kastet mig ud i kampen mod kiloerne igen. Nu skal det være. Jeg skal tabe 23 kg. Har ikke sat slutdato på eller delmål, pt.

Jeg er i første omgang igang med den barske fra Nupo, dvs. nupo 6xdaglig og intet andet. Det bliver nok lavet om senere til 6x nupo+6 stk frugt/grønt.

Jeg er idag på 3 dagen af pulver. Motionen består af 2.5km gåtur med hunden hver morgen, og så en time på med min wii fit. Håber det snart giver noget..

Dag 1; Start d. 21/6-2011

Vægt: 97,8kg

Talje: 114cm

BMI: 30.2

Jeg vejer mig kun hver mandag, af den simple årsag at jeg ikke gider skuffes hver dag, fordi jeg ikke har tabt mig nok :(

Jeg savner min cola, og har en sygelig trang til chokolade :( Pænt irriterende, når man skal tabe sig. Jeg savner dog ikke fornemmelsen af at tygge min mad. Jeg er på café latten og det smager såååå godt synes jeg hehe

Men altså, nu er jeg igang. Og denne gang skal det holdes, koste hvad det koste vil.

Dag 1, 21/6-11

Vægt: 97,8kg

Talje: 114cm

BMI: 30.2

Dag 4, d. 24/6-11

Vægt: 97,1 -700gram

Talje: 114cm

BMI: 29.9

Dag 16, d. 6/7-11

Vægt: ?

Talje: 110 cm (-4cm)

BMI: ?

Dag 18, d.8/7-11

Vægt: 96,7 kg

Talje: 108 cm

BMI: 29,5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Hvordan kan det være at du er på Nupo? Er det for at komme hurtigere igang med vægttabet?

Held og lykke :balloons

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt at du allerede klarer det så godt!! :respekt

Og kæmpe held og lykke med projektet! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg starter med nupo, er hovedsagligt for at tvinge mig selv til at spise 6 små måltider om dagen. Ellers spiser jeg kun aftensmad. Derfor mit stofskifte er gået i stå. Så det er egenligt et råd fra ernæringsvejlederen hos lægen. For jeg kan bare ikke få andet ned før aftensmaden, fy føj da..Men det her virker for mig. Og så gør det jo heller ikke noget hvis det kan kickstarte mit stofskifte. Men forventer intet vægttab i første omgang, netop fordi jeg nu begynder at indtage flere kalorier end før. Men nu begynder jeg jo så også at røre mig mere, så det skulle gerne vende på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså.. jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig :blush

Så jeg har været på vægten idag...

Dag 4, d. 24/6-11

Vægt: 97,1 -700gram

Talje: 114cm

BMI: 29.9

Så taljen er ikke blevet mindre endnu, men jeg har sg tabt 700gram på kun 3½ dag :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig på vej fremad :) Min vægt er dog løbet tør for strøm, og jeg glemmer det HVER gang jeg er i byen :angry

Man kan tydeligt se jeg har tabt mig. Jeg er gået 4 cm ned i talje allerede. Smuttede igår i et par hørbukser med mærket "42" plantet i bagdelen, de er dog en smule store i det så vil nærmere kalde dem 42/44. Jeg bruger normalt 46/48.. Er SUPER glad :glad :glad

Så status idag, d. 6/7-11

Vægt: ?

Talje: 110 cm (-4cm)

BMI: ?

Jeg synes det er lidt cool, og glæder mig helt til at stille mig på vægten igen..når jeg husker at købe et batteri til den :wacky

Jeg har overhovedet ingen trang til søde sager, what so ever :D Og jeg bliver rigeligt mæt af mine shakes :) Jeg kan ikke engang spise mere end hvad der svarer til en lille desserttallerken i alm. mad (prøvede i går i anledning af min føs´da) Jeg var så mæt bagefter. :glad Måtte endda levne :blink

Så jeg fortsætter derud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8/7-11

Vægt: 96,7 kg

Talje: 108 cm

BMI: 29,5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det flotte vægttab :)

Nu har jeg snart set det mange steder. Hvad er Nupo helt præcist?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det flotte vægttab :)

Nu har jeg snart set det mange steder. Hvad er Nupo helt præcist?

Nupo.dk

Og mange tak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det og har du fået købt batterier til din vægt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt batterier, men den står lidt stille pt. Faldt desværre i med is i onsdags, så vægten er stadig på de 96,7. Suk. Så kan jeg lære det <_<

Men jeg klør på igen, så har ikke mistet modet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op på hesten igen. Det er kun normalt at man falder i. Jeg falder stadig i, selvom jeg nu har gået til diætist i 2 år. Men der bliver længere imellem det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skriver nu 94,3 kg, men har ik været på nupo de sidste 4 uger. Har haft lidt svært ved at overholde en dessideret kur i ferien, men en rigtig god ting der er kommet ud af nupoen, er at jeg ikke kan spise særligt store portioner mere. Har stadig meget svært ved at tage mig sammen til at æde morgenmad,frokost, mellemmåltider. Så pt. er det igen kun aftensmad jeg spiser. Bager en del, men spiser det ikke selv, har ikke rigtig lyst til søde sager mere.

Jeg har pt. en del problemer på hjemmefronten,og med min medicin, så jeg har ikke rigtig energien for at følge en kostplan :( Håber det lysner snart, men jeg tvivler rigtig meget :(

Men altså 94,3kg uden at gøre det store for det, er da også ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER