pukimusen

Insiminering

6 indlæg i dette emne

Ja det så der vi er nået til nu, de kan ikke finde ud af hvorfor jeg ikke bliver gravid.. Men nu tilbyder gyno at han vil insiminere mig, og det jo på sin vis godt.... MEN er kommer i trivel, er chancerne virkelig så meget bedre end ved at sexe selv på der rigtige tidspunk. For gyno tilbyder os han vil scane og så fortælle os præcis hvor når der jeg har æl og så bare hjem og sexe.?

Men tænker os vi har prøvet i 5 år nu, har været gravid 2 gange med aborterede begge gange. Så nu skal der ske noget andet så hvorfor ikke tag chancen med insiminering.?? Men hvis chancerne ikke er sønderlig meget større er der jo lige fedt...

Er der nogen af jer der prøvet det hørt om der eller bare har en mening eller andet så ville jeg gerne høre det.

Har Googlet emnet men ville så gerne høre noget fra nogen helt alm mennesker 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror lige jeg er med på en lurer her. Vi bliver nemlig scannet og skal så hjem selv og klare resten. Har nemlig også tænkt på, om det kunne hjælpe, at blive insemeneret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet insimerede 12 gange i mit liv for at få vores unger.

Chancerne er større ved insimering da sædcellerne spjøtes helt op i livmoren og derved går der ikke nogen tabt på vejen op.

Chancerne er 15-20% ved iui

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 gange? Må man så spørge hvor mange børn der kommet ud af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insimerede 3 gange ved Katrine og 4 gange med Sofie og 3 gange med trillingerne (som desværre døde) og 2 gange nu (er i gang emd 2 IUi) og venter spændt på hvornår det lykkes denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror forskellen afhænger af mandens sædkvalitet. Er den helt i top, bør der ikke være den store forskel, men hvis den er den mindste smule nedsat, er der klart en fordel ved IUI, da sæden renses op og de bevægelige og sunde sædceller bliver hjulpet halvejs som Tina80 skriver.

Hvis din kærestes sædkvalitet intet fejler, så kan jeg godt forstå han synes I skal prøve sådan selv først. Vi blev insemineret en gang uden held og prøvede derefter to forsøg med scanning op til ÆL og hjemmearbejde og jeg blev gravid i andet af de to forsøg :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER