pjevser79

Er der nogle der kan hjælpe?

4 indlæg i dette emne

Jeg har siddet og tænkt. Jeg har haft æl symtomer onsdag og torsdag men en uge før tid. så tænkte jeg kan man have æl symtomer uden at selve ægløsningen? Har siddet og kiggede på nettet men har ikke fundet noget om det. Så håber at der er nogle der kan hjælpe mig :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har siddet og tænkt. Jeg har haft æl symtomer onsdag og torsdag men en uge før tid. så tænkte jeg kan man have æl symtomer uden at selve ægløsningen? Har siddet og kiggede på nettet men har ikke fundet noget om det. Så håber at der er nogle der kan hjælpe mig :help

ja det kan man godt. Jeg har symptomer i en hel uge, men testen viser at jeg kun har æl reelt i nogle få timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan man godt. Jeg har symptomer i en hel uge, men testen viser at jeg kun har æl reelt i nogle få timer

Så får du jo også æl men så kun i få timer men kan man have alle tegn uden at et æg løsner sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man sagtens, og man kan også forløse et æg der ikke kan bruges til noget, og så kan æl også svinge alt efter humør, stress, mad, motion, etc.

Den stikken man kan mærke som fortæller en man har æl kan ogsa være en lille cyste som springer eller mange andre ting....det er så svært at vide med 100% sikkerhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER