Solvej99

Hvad savner I mest?

31 indlæg i dette emne

Jeg har så 2 gange drømt at jeg har drukket en kold øl :D

Må jo indrømme at her om sommeren, når vi sidder på terrassen og nyder solen, så kunne jeg virkelig godt drikke et glas koldt hvidvin eller en god øl. Men har været total afholdende siden jeg blev gravid, og er helt indstillet på at det bare må vente, til jeg er færdig med at amme engang :rolleyes

Jeg må dog indrømme, at selvom jeg har begrænset indtaget meget, så har jeg spist lidt rødt (okse)kød, da jeg har læst at det er ved rødt svine-, lamme- og vildtkød at der er størt risiko for at få toxoplasmose:

http://www.ssi.dk/Service/Sygdomsleksikon/T/Toxoplasmose.aspx

"Hovedsmittekilden i vores del af verden er vævscyster i muskulatur og organer fra Toxoplasma-smittede dyr, specielt fra svin, lam og vildt, i mindre grad fra oksekød og kyllinger."

Savner også en god nats søvn, hvor jeg ikke skal op på toilet, og hvor jeg ikke behøver at sove med en pude under maven, men nu er der heldigvis ikke så lang tid til vores lille pige kommer til verden og jeg får min krop igen :glad

Ja forresten, DET savner jeg også...ikke at skulle op at tisse mindst to gange hver nat :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nårh jo, og så lige IKKE at skulle på toilettet flere gange om natten ;) Skulle jeg også sidste gang gennem hele graviditeten- og jeg kan ellers godt lide at sove om natten :D

Åh ja, DET savner jeg også allerede! Og en rigtig god løbetur, hvor det bare føles helt igennem skønt og som om jeg kan blive ved for evigt... Det har nok lange udsigter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner ikke at føle mig klaustrofobisk i min egen krop og ikke at ha' sur mave hver nat. Ikke at skulle oppe og tisse om natten, og ikke at ha' alle de rygsmerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner sjovt nok de samme ting som jer andre :)

- En god nats søvn (gerne på maven)

- En god rødvin engang i mellem

- Ost

- Næsespray

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja det jeg savner mest (her i slutningen af min graviditet) er nok "min egen krop" <_< jeg er mega træt af klupfødder og sovende fingre !!

Ellers er der ikke så meget jeg savner....måske det der hygge-glas sammen med venner - et glas champange el.l :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner at have lyst til at spise mad...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER