MamatilJ&M

Bivirkninger pergotime

6 indlæg i dette emne

Så er jeg kommet på pergotime igen. Min mave og pillerne er ikkse særlig gode venner. Sidder med den vildeste mavepine. Det føles som om, den nederste del af maven kan eksplodere hvornår det skal være. Altså rigtig slemme mavesmerter :( Det bliver min sidste gang på pergotime. Skal vist prøve noget andet næste gang.

Nogen der har prøvet at få ondt i maven af pergotime. Og kan I finde på at melde jer syg, når I er på hormoner og det hele bliver for voldsomt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke haft nogle bivirkninger ved pergotime andet end nogle jag - men det var til at holde ud, da det ikke var så voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

jeg synes du skal kigge på medicin.dk der kan du læse om præperatet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men Bivirkninger:

Meget almindelige (> 10%) Kvalme, opkastning, mavesmerter, fordøjelsesbesvær.

Nervøsitet, søvnløshed, hovedpine, svimmelhed.

Rødme. Cyster på æggestokkene, overstimulation af æggestokkene, drejning af æggestokken. Synsforstyrrelser.

Almindelige (1-10%) Brystspænding.

Ikke almindelige (0,1-1%) Depression, humørforstyrrelser.

Sjældne (0,01-0,1%) Blodprop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede aldrig nogen bivirkninger da jeg var på pergotime..nu skal jeg snart på pergotime igen for at lave baby nr 2 så jeg er da lidt spændt på om der kommer bivirkninger denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig haft bivirkninger af Pergotime :rolleyes Håber da ikke det bliver for slemt for dig :kram2 Og ja, jeg kunne godt finde på at melde mig syg hvis det hele bare blev for meget. Jeg er sygeplejerske når jeg ikke er på barsel, og jeg kan bare ikke fungere og være der 100% for "mine" patienter hvis jeg har meget ondt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER