Supernovamor

Hvordan har I det?

9 indlæg i dette emne

Hej Tøzer :balloons

Hvordan har I det pt? Kan I mærke at I er gravide?

Jeg har voldsomt ømme og lidt forvoksede bryster. De er rigtig træls om natten :hophop Ellers er jeg bare træt - især midt på dagen... Kunne simpelthen sidde op og sove... :zzz

Og en anden ting: Har I fortalt om jeres fantastiske nyhed til nogen? Eller hvornår gør I det?

Vi har fortalt et nært vennepar at vi venter nummer 3 ellers ingen endnu. Men FUCK hvor jeg bare glæder mig til at fortælle hele verden at jeg er gravid - igen. Det er lige fantastisk hver gang :loveshower

Kram Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bare så træt hele tiden.

Og så har jeg absolut ingen tålmodighed med noget som helst, men det kan lige så vel være fordi jeg er total eksamens stresset (håber det er derfor)

Men ellers er der intet. Bare træt træt træt

Vi har sagt det til en del efterhånden. Det er jo nær en af de dejligste beskeder at give

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt ømme bryster, ikke voldsomt. Træthed er der især her om formiddagen.

Jeg har fortalt det til to af mine veninder, jer herinde ellers ingen andre. Vil lige have lægebesøget overstået i morgen, og så skal vores døtre være de første til at vide det inden resten af familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det fint, synes så småt det er ved at gå op for mig at jeg er gravid :gravid ... Er faktisk ret rolig, og har valgt at glæde mig og tro på det.. Der er ingen grund til at tage eventuelle sorger på forskud.

Jeg er meget træt, omkring kl 1 skal jeg gerne have en lur mellem 0,5-1,5 time. Om aftenen er jeg også træt, men klarer den hvis jeg ikke skal lave for meget... Fandt jeg for alvor ud af efter en hel pinse med familiebesøg, kunne jo falde i søvn midt i aftensmaden. Ellers er jeg bare tørstig. Synes også maven er begyndt at bule lidt ud. Nu var den også helt flad, så det er tydeligt at se små ændringer... Men synes alligevel det er tidligt.

Vi har indtil videre sagt det til 2 af mine veninder der også er gravide, begge forældrepar og vores søskende... Vi vil yderligere sige det til et nært vennepar og ellers venter vi mindst til efter nf.

Det var sjovt at skulle fortælle de kommende bedsteforældre det (selv om jeg var lidt nervøs for at fortælle mine det), men alle blev glade og det er første barnebarn på begge sider. Jeg har snart fødselsdag så vi gav dem en ønskeseddel med mine ønsker på... Vi havde så tilføjet en ekstra ting som nummer 3 på listen.. penge til en barnevogn.. så det var underholdende at give dem sedlen og bare vente på reaktionen

Synes desuden bare jeg bliver mere og mere forelsket i min mand.. Hvor er det da fantastisk at skabe et lille barn sammen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er jeg også træt hele tiden, og har ømme bryster.

Går og håber at tiden til NF går stærkt. :whistling så vi kan se at alt er ok :goodluck

Har idag sagt det til mine forældre, min far blev glad, men min mor derimod blev sur, da det er bare nummer 4 så hun syntes da jeg skulle få det fjernet. Men NEJ det er mit og min mands barn, helt planlagt så det skal det ikke sagde jeg til hende, så efter hun lige havde sundet sig lidt kom hun ned på jorden igen, men ikke samme glæde som ved de 3 andre.

Min lillebror ved det også og han blev super glad så det var dejligt.

Skal scannes denm 1 juli, da jeg vil være sikker på at alt er som det skal være, da jeg er mega bange for at det ender i en SA.

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke en træls reaktion fra din mor.. håber da bare at det var fordi hun ikke havde set det komme... Krydser også fingre for at tiden til nf kommer til at gå hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev også sur, men jeg kender jo min mor, og hun har lige fra vi fik vores datter sagt at hun da IKKE syntes at vi skulle ha flere børn. Men det må hun selv om. For jeg er super GLAD :loveshower

Har også fortalt det til min bedste venninde, og hun blev også helt vild glad :-)))

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dum reaktion at komme med, når du glædestrålende fortæller at barnebarn 4 er på vej.

Jeg frygter også lidt mine forældres reaktion, da de flere gange har sagt, når snakken er kommet på en mere, at I har da to dejlige børn - I bør ikke få flere.

Ydermere er der familien og vennerne, da vi de sidste 5 år har sagt, at vi ikke skal have flere børn. Så sent som i fredags sagde manden det til en af mine veninder, så gad vide hvad hun soger, når vi fortæller hende det.

Pigerne har i dag fået besked om at de skal være storesøstre. Den store blev til et kæmpe smil, den lille puttede sig (hun blev lige vækket) ind til mig og hviskede: du har en lillebror i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dum reaktion at komme med, når du glædestrålende fortæller at barnebarn 4 er på vej.

Jeg frygter også lidt mine forældres reaktion, da de flere gange har sagt, når snakken er kommet på en mere, at I har da to dejlige børn - I bør ikke få flere.

Ydermere er der familien og vennerne, da vi de sidste 5 år har sagt, at vi ikke skal have flere børn. Så sent som i fredags sagde manden det til en af mine veninder, så gad vide hvad hun soger, når vi fortæller hende det.

Pigerne har i dag fået besked om at de skal være storesøstre. Den store blev til et kæmpe smil, den lille puttede sig (hun blev lige vækket) ind til mig og hviskede: du har en lillebror i maven.

Det er bare utroligt at man skal være bange for andres reaktioner, hvorfor bliver de ikke bare glade :rolleyes Dejligt at jeres piger blev glade.

Jeg er også spændt på hva mine 2 store drenge siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER