Mor til de skønne

-

9 indlæg i dette emne

Vi har haft et par forskellige, da jeg vidst har haft en vogn fetish :D

Den vi var mest glade for var Teutonia Mistral, med langt liggemål på omkring 95 tror jeg :)

Vi har ingen klapvogn eller barnevogn længere da vores børn jo er store - men skulle jeg købe igen, tror jeg, jeg ville købe en Phil&Teds, har en veninde der har sådan en, og den er så lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken har I nu? Vi har generelt aldrig brugt klapvogn særlig meget, nærmest kun til ture, hvor de ikke skulle sove - har altid foretrukket at de sov i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har kun én klapvogn og den har fungeret som barnevogn det første stykke tid :)

Det er en Simo Bertini med svinghjul. Ved ikke om du kender svinghjul-begrebet, men det er så man kan køre med vognen rundt om hjørner uden at skulle vippe den op og vride den rundt i stellet og dækkene hele tiden - det er FANTASTISK!!

Jeg havde en klapvogn fuldstændig magen til, til Jonas, så jeg måtte bare ha samme vogn igen. Den bliver ikke produceret mere, men er at finde på DBA og G&G til en rigtig billig penge. :)

http://www.dba.dk/klapvogn-simo-bertini/id-74056631/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores gamle har svinghjul ;) Men Nikolaj ville gerne have, at den næste blev uden - han mener at det er en ulempe, når vi kører en del i ujævnt terræn :blink Tror jeg kommer til at savne det, men det er vel bare en vanesag :rolleyes

Anyway jeg har lige, her til aften, været i Kolding og har købt en Emmaljunga Cerox - den virker rigtig fin :loveshower Jeg kom desværre for sent hjem til, at hun kunne prøve en tur, så det må vente til i morgen :)

Arhhh det var DET du var i Kolding efter.....aha :D ;)

Altså den kan også køre med "almindelige" hjul, ligesom alle andre vogne gør. Jeg elsker bare den mulighed....ja det er knapt så handy i ujævnt terræn og også når man lige skal gå et par skridt baglæns!! :D

Det kæmper manden og hans (manglende) motoriske evner stadig med! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhh det var DET du var i Kolding efter.....aha :D ;)

Altså den kan også køre med "almindelige" hjul, ligesom alle andre vogne gør. Jeg elsker bare den mulighed....ja det er knapt så handy i ujævnt terræn og også når man lige skal gå et par skridt baglæns!! :D

Det kæmper manden og hans (manglende) motoriske evner stadig med! :D

Haha kan lige forestille mig det :D

Den gamle kunne også begge dele, men jeg brugte faktisk aldrig at køre med "almindelige" hjul, så jeg kommer sikkert til at bande over den i starten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER