babynr3

Puhaaa...

9 indlæg i dette emne

Hej tøser

Hvordan klarer i det med varmen?

Selv er jeg ved at omkomme, kan virkelig godt mærke de 10 ekstra kilo <_< og vi bor desværre på 2. sal ;) så turen op af trapperne er meget hårde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slå den. Jeg har taget 13 kg på og bor på 4. sal ;)

Her de sidste par dage synes jeg ikke det har været så slemt med varmen. Men lige da det var allervarmest, der havde jeg det godt nok skidt. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om at læse til eksamen og jeg måtte gå i kolde bade flere gange. Ellers sad jeg bare som en hval i sofaen foran en kæmpe blæser :rolleyes

Så jeg er virkelig glad for at det er blevet lidt køligere i vejret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slå den. Jeg har taget 13 kg på og bor på 4. sal ;)

Her de sidste par dage synes jeg ikke det har været så slemt med varmen. Men lige da det var allervarmest, der havde jeg det godt nok skidt. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om at læse til eksamen og jeg måtte gå i kolde bade flere gange. Ellers sad jeg bare som en hval i sofaen foran en kæmpe blæser :rolleyes

Så jeg er virkelig glad for at det er blevet lidt køligere i vejret.

Åh jeg føler med dig :( din stakkel...

Jeg har lige været afsted for at hente min datter og lufte hunden og nu er jeg helt ødelagt, synes godt nok den er varm allerede..

Jeg må vist også have mig en blæser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg føler med dig :( din stakkel...

Jeg har lige været afsted for at hente min datter og lufte hunden og nu er jeg helt ødelagt, synes godt nok den er varm allerede..

Jeg må vist også have mig en blæser :)

Ja, den kan klart anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh jo...også 10 kilo ekstra hér, der skal slæbes op til 2. sal. Men også bare generelt. Jeg er ikke god til varme i forvejen så den her sommer bliver hård. Mine fødder føles som om jeg er på storbyferie hver dag efterhånden..nogle dage gør de nærmest ondt at gå på når jeg kommer hjem.

Vores badeværelse er det koldeste rum i lejligheden og nogle gange sætter jeg mig ude på toilettet med brættet nede som en stol og lige "får kulden" :) ellers kan man lave kølige fodbade, det kolde vand køler blodet ned og det løber fra fødderne og op gennem hele kroppen :) (kan også bruges hvis man oplever hedeslag generelt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh jo...også 10 kilo ekstra hér, der skal slæbes op til 2. sal. Men også bare generelt. Jeg er ikke god til varme i forvejen så den her sommer bliver hård. Mine fødder føles som om jeg er på storbyferie hver dag efterhånden..nogle dage gør de nærmest ondt at gå på når jeg kommer hjem.

Vores badeværelse er det koldeste rum i lejligheden og nogle gange sætter jeg mig ude på toilettet med brættet nede som en stol og lige "får kulden" :) ellers kan man lave kølige fodbade, det kolde vand køler blodet ned og det løber fra fødderne og op gennem hele kroppen :) (kan også bruges hvis man oplever hedeslag generelt)

Det skulle jeg også til at anbefale. Min veninde brugte det sidste år da hun var høj gravid. Det hjalp så hurtigt og hun fik det meget bedre.

Jeg har normalt ikke de store problemer med varmen, men kan godt mærke den er meget sværere at håndtere i år. Der skal ikke særlig meget til før jeg har det sindssygt varmt og bare skal ind i skyggen. Jeg har heldigvis ikke haft de store problemer med væske eller hævelser underlige steder, men frygter de kommer senere. Og så skal der helt sikkert tages fodbade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg kæmper også med varmen. Jeg sveder meget, mens min mand synes det er koldt :P

Jeg har ikke væske i kroppen endnu, men det med ømme fødder (især om aftenen) kan jeg også synge en sang om ;)

Men alligevel elsker jeg at være gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes godt nok også jeg får nogle gevaldige svedeturer, og manden ser bare mærkeligt på mig og siger "her er da dejligt" :klap Håber snart det går over igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes godt nok også jeg får nogle gevaldige svedeturer, og manden ser bare mærkeligt på mig og siger "her er da dejligt" :klap Håber snart det går over igen!

Ja man er lidt lettere ustabil med alt, men vi gør det jo gerne igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER