Gantzel21

Gravid og rundt på gulvet

8 indlæg i dette emne

Så lykkedes det endelig at få de famøse 2 røde streger og jeg er et begyndende rystende nervevrag :blush

Pludselig dukker der så mange spørgsmål og tanker op, som jeg egentlig troede vi havde vendt og drejet og snakket om.

Alt lige fra "hvornår skal vi fortælle det" over "gud har vi nu råd til det" til "hvad siger den kommende storesøster" og "må vi glæde os - tænk hvis noget går galt"

Please fortæl mig, at jeg ikke er den eneste med de tanker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest: Kæmpe til lykke med de 2 streger :loveshower (har også set det på MBK, men dejligt, at du også er herinde :))

Jeg tror roligt du kan regne med, at du ikke er den eneste med de tanker :kram2 . Selvom jeg selv blev gravid helt med vilje og var ganske overbevist om at den var der, inden jeg testede, fik jeg alligevel et mindre panikanfald, da jeg så de 2 streger :o . Min første tanke var faktisk "hvad i alverden har vi gang i?" :D

Man kommer jo videre fra de negative tanker og begynder at glæde sig, men det er HELT ok at være nervøs og forvirret!

Endnu en gang til lykke og :kram fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig, du er IKKE den eneste med sådanne tanker :kram

Tillykke med spireren i mavsen, det bliver spændende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest: Kæmpe til lykke med de 2 streger :loveshower (har også set det på MBK, men dejligt, at du også er herinde :))

Jeg tror roligt du kan regne med, at du ikke er den eneste med de tanker :kram2 . Selvom jeg selv blev gravid helt med vilje og var ganske overbevist om at den var der, inden jeg testede, fik jeg alligevel et mindre panikanfald, da jeg så de 2 streger :o . Min første tanke var faktisk "hvad i alverden har vi gang i?" :D

Man kommer jo videre fra de negative tanker og begynder at glæde sig, men det er HELT ok at være nervøs og forvirret!

Endnu en gang til lykke og :kram fra mig.

Præcis sådan jeg havde det - ryste bævre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tanker har jeg også. Her er det 6 år siden, jeg sidst fødte.

Jeg tror, det er ganske normalt at vi tænker således.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med de to streger :loveshower

Jeg tror bestemt de tanker er helt normale og de skal nok vende til ren glæde snart :7himmel

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Tror altid det er lidt overvældende at se de to streger - planlagt eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER