Solvej99

Spiser I sjove ting?

9 indlæg i dette emne

Jeg synes egentlig ikke at jeg har fået nogle mærkelige spisevaner her under graviditeten. I film og serier spiser de altid alt mulig underligt ^_^ Jeg kender én, der drak enormt meget citronsaft gennem hele sin graviditet.

Er der nogle af jer, der spiser sjove ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næ det synes jeg ikke. Jeg synes desværre bare min trang til søde sager er vokset <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige tilføje at jeg faktisk har enormt meget trang til kage - hele tiden :sandie

Men den trang havde jeg vist også lidt før :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ det synes jeg ikke. Jeg synes desværre bare min trang til søde sager er vokset <_<

Ja også her desværre <_< har allerede taget 10 kilo på, så prøver virkelig at lade være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min trang til kage er også steget...suk.

Ellers har jeg spist meget med tomat og det kender jeg flere andre, der har også har haft mere trang til :)

Jeg tror, at grunden til, at gravide danskere nu til dags ikke har så mange cravings, er fordi vi får vores særlige vitaminpiller. Jeg tror cravings hænger sammen med behov for dit og dat og hvis de bliver opfyldt gennem vitaminpillerne burde vi jo ikke få cravings. Men nogen får dem jo nok alligevel fordi ens krop bare ændrer sig eller man har kvalme og kun kan spise bestemte ting og ikke klare andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min trang til kage er også steget...suk.

Ellers har jeg spist meget med tomat og det kender jeg flere andre, der har også har haft mere trang til :)

Jeg tror, at grunden til, at gravide danskere nu til dags ikke har så mange cravings, er fordi vi får vores særlige vitaminpiller. Jeg tror cravings hænger sammen med behov for dit og dat og hvis de bliver opfyldt gennem vitaminpillerne burde vi jo ikke få cravings. Men nogen får dem jo nok alligevel fordi ens krop bare ændrer sig eller man har kvalme og kun kan spise bestemte ting og ikke klare andre.

Ja tomater har jeg også været meget glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke gå forbi salatdisken i Kvickly uden at købe noget... selvom jeg synes, at den er alt for dyr. Lysten til salat er ihvertfald blevet større. :mam Det er jo heldigvis ikke den værste ting at få lyst til at spise hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke gå forbi salatdisken i Kvickly uden at købe noget... selvom jeg synes, at den er alt for dyr. Lysten til salat er ihvertfald blevet større. :mam Det er jo heldigvis ikke den værste ting at få lyst til at spise hele tiden.

Nej, det må man sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange spiser jeg chokolade før jeg spiser morgenmad! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER