betina88

nogen der har erfaring med zoneterapi ???

8 indlæg i dette emne

hej... ville lige hører om der var nogle kloge hoveder herinde der har erfaringer med zoneterapi i forbindelse med det at man gerne vil være gravid. jeg har nemlig lige hørt et sted at det skulle være godt.. men det kunne jo være om der var nogle af jer der havde prøvet det eller kender nogen der har???

håber i har nogle erfaringer at dele ud af... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jrg har gået til zoneterapi i 4 år tror jeg. Så jeg har fået det imens jeg er blevet gravid.

Jeg har også hørt om det skulle hjælpe men om det har hjulpet mig detcer svært at sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også hørt, at det skulle hjælpe rigtig meget, fordi de kan gå ind og trykke på forskellige steder på fødderne som har virkning på bl.a. ens fertilitet.

Jeg har selv gået til den nogle gange, og det var vildt underligt, som det påvirkede min krop. Jeg blev altid vild tørstig efterfølgende og skulle tisse :D . Vi valgte dog, at droppe det igen, da vi valgte at gå adoptionsvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke til zoneterapi, men jeg har en veninde der, sammen med sin mand, har forsøgt at blive gravid i 9-10 år med alle former for behandling, uden held. Men så fik hun akupunktur ved en kvinde (mener det var i århus) og så blev hun gravid på helt naturlig vis....

Så et eller andet er der altså ved den slags "alternativ" behandling.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kontaktede en akupunktør i efteråret, da min cyklus var ikke eksisterende og jeg blev ved med at pletbløde... Hun sagde, at hun hellere ville starte med akupunktur, så det gjorde vi i stedet. Jeg var der en gang om ugen 5 uger i træk og et eller andet skete der i hvert fald! Jeg holdt op med at pletbløde og blev mere rolig omkring det hele - måske fordi jeg selv synes jeg endelig kunne gøre noget aktivt.

Jeg havde små nåle i ørerne non-stop i over en måned og noget godt gjorde de helt sikkert. Jeg må indrømme, at jeg blev overbevist om at alternativ behandling vist ikke er så hula-bula alligevel :D

Det viste sig jo så i december, at jeg havde PCO - hvis hun havde vidst det til at starte med, havde hun gjort noget andet... Jeg fortsatte med at komme i januar ifm vores inseminationsforsøg, da det er blevet vist, at en bestemt behandling indenfor 24 timer af insemination øger sandsynligheden for graviditet betragteligt (jeg kan ikke huske de præcise tal, men noget med at sandsynligheden stiger fra ca. 15% til 30-40%...). Det lykkedes så ikke i det forsøg, men hvis vi skulle have haft endnu en insemination var jeg helt sikkert kommet igen.

Jeg har faktisk stadig en behandling til gode, som jeg vil have i løbet af graviditeten. Skal bare lige finde ud af hvornår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg begyndt til zoneterapi da der overhoved ikke var gang i mine hormoner efter 2 år med p-sprøjte, jeg blev anbefalet det af en veninde som det hjalp meget da hun havde haft problemer med at blive gravid med deres andet barn.

er ret sikker på at det hjalp mig med at få min cyklus i gang igen at gå hos min zoneterp. hun sagde at hun garanteret at det ville hjælpe efter 3 måneder hvor jeg kom en gang om ugen (tror vist nok jeg kom hos hende 4 gange inden for de første 2 uger) ... og ja min cyklus kom i

gang efter de 3 måneder, nu venter jeg bare i spænding på at stå med to fine II :rolleyes

du skal være "open-minded" og prøve at give det en chance... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring lige med hensyn til graviditet og zoneterapi. Men ved at min zoneterapeut har hjulpet en del par. Og også kvinder med uregelmæssig cyklus. Prøv det :) Andet er der ikke at sige. Og held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv prøvet zoneterapi fordi jeg ligesom mange andre havde hørt det kunne hjælpe med at blive gravid.

Der er umiddelbart ikke nogle problemer hos mig med at blive gravid men tænkte det ikke kunne skade. Efter omkring ½ år stoppede jeg igen da det ikke var nogen forandring. Min zoneterapeut sagde også selv at det desværre ikke virkede som om han kunne hjælpe mig.

Men det skal dog siges han har hjulpet mange andre par. Ved ikke hvor i landet du bor men han ligger på Frederiksberg hvis du er interesseret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER