Guest Bumlen

Nervøs for SA

5 indlæg i dette emne

Jeg er af en eller anden grund meget nervøs for at abortere... Jeg synes det er underligt da jeg ikke har haf en SA før så derfor ikke har nogen speciel grund for at være så nervøs.... Jeg har et barn i forvejen og husker ikke at jeg var så nervøs fo SA sidste gang... Jeg synes bare tiden går alt for langsomt, er kun 5+6 :unsure... Nåh men havde bare lige brug for lidt luft!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det godt og tror det er fordi vi intet kan mærke endnu og maven er måske ikke vokset. Har du nogle fysiske tegn på en evt SA, såsom blødning eller smerter? Ellers synes jeg ikke du skal være nervøs og blot prøve på at glæde dig over du er gravid igen. Jow synes også selv tiden går langsomt her i starten, men vi må alle væbne os med tålmodighed. :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke haft symptomer som sådan... har haft menstrations lignende smerter, men det kan jeg huske jeg også havde sidste gang... ja jeg må nok bare prøve at nyde det og tage det som det kommer :) som du skriver er det nok fordi jeg intet mærker til det endnu... :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Godt det fik dig beroliget lidt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bad om en tidlig scanning for at få ro på... det hjalp...

måske er det noget for dig?

VH Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER