subos

Hvor længe brugte i liften?

9 indlæg i dette emne

hejsa

ja som overskriften siger: hvor længe har I brugt jeres lift til jeres baby??

jeg synes det er så super nemt med liften :) Ida sover id en i barnevognen og i sengen om natten og hvor er det nemt når vi er nogle steder at vi kan løfte hende ind i liften. jeg er også lige startet i motionscenter og der ligger Ida også i liften og kigger op på mig når jeg løber/cykler osv. super nemt.

men som jeg husker det røg storebror Mads og storesøster Sofie ret hurtig ud af liften <_< men kan ikke helt huske hvornår. så hvor længe kan jeg forvente at hun kan proppes ned i liften, hun er vidst en gennemsnits størrelse baby tror jeg - med gode kinder :)

mvh subos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener Isabella var 3 måneder, da vi skiftede liften ud med voksipose med bæreplade. Hun bruger stadig voksiposen, men vi har været glade for begge dele, og vi skal også have begge dele til den lille nye :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elias bruger stadig delvis sin lift og han er 3½ måned nu - han sover i sin seng om natten men når han skal i barnevognen er han stadig i liften og nogle af hans lure foregår også i liften. Jeg har været ekstremt glad for liften, men han er altså ved at være rigeligt stor til den og når han ligger der og vifter med arme og ben, så er jeg bange for at han slår sig på kanterne af den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skiftede liften ud for ca. 2 mrd. siden, da Isabella var omkring 5 mrd. - så var hun for lang til den :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt lift til vores børn, til gengæld brugte vi voksi, som de brugte til 3 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig haft en lift til mine 2, men en dunipose som den ældste brugte til han var 3 år og lillesøster nu har overtaget og stadig bruger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm måske 3-4 måneder - kan ikke huske det :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ældste var knap 6 måneder, da vi stoppede med liften. Den yngste kan jeg ikke huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadja var 4 mdr.. så gik hun fra liften direkte til barnevogn/seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER