brineh

Tigerspring??

7 indlæg i dette emne

Jeg har læst lidt omkring tigerspring hos baby'er

Så vil høre om nogen af jer, har mærket til når jeres små

har taget det "spring" ?

Hvordan kunne i mærke det på dem, når de havde taget "springet"?

For min dreng ville næsten ikke sove for nogle dage siden, tror han sov allerhøjst 3 timer fra kl 10 om morgen af til kl 22 om aften.. og han var os lidt puldret.. :baby3

Så måske det var et lille "tigerspring" han havde taget sig der..

for han er meget mere interesseret i at kigge på ting nu

Så vil høre om i andre har lagt mærke til når jeres har taget et "spring"

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep her lagde vi bestemt også mærker til springene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina Nielsen>> hvordan kunne i mærke det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os er der simpelthen ingen tvivl når Elias er i gang med at tage et spring og umiddelbart tror jeg stadig han er i gang med et pt (de kan vare flere uger!) for han er et regulært lille monster, når det sker og vi kan slet ikke kende vores baby. Når det så er ovre vender han tilbage til sit milde og glade jeg og spiser og sover godt igen... Det er nogle hårde dage/uger at komme igennem, men en fryd at se, hvor meget nyt de så er i stand til efter sådan et spring :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er bestemt heller ikke i tvivl om hvornår han springer..... Vi har været gennem 2 nu, og det første varede et par dage.... Denne gang har det taget godt og vel en uge, og først i går kunne vi mærke at han var "tilbage" som vi kender ham.

Mens han springer vil han ikke sove, og vågner mange gange i løbet af en lur, han bliver pyldret og vil gerne være tæt med mor eller far.....

De skulle efter sigende kunne tage op til 6 uger når de bliver lidt ældre.....

Det er vildt hårdt når det står på, men bagefter er der bare sket så meget, og det er skønt at se :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg vi har været igennem det første tigerspring.. synes det var lidt hårdt.. så glæder mig da næsten ikke til at det næste kommer hvis det bliver værre at komme igennem og det vare længere tid.. :(

Men det må man jo tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha vi har også kunnet mærke de tigerspring - vi kunne mærke det ved at Isabella absolut ikke ville spise ret meget, og var meget mere pylret end hun plejede at være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER