Amaryllis

Ingen symptomer??

6 indlæg i dette emne

Jeg testede positiv i fredags, og måtte lige prøve en ClearBlue i går - den gav heldigvis samme resultat.

Da jeg blev gravid med pigerne, var jeg ikke spor i tvivl om graviditet. Brysterne var meget ømme, kvalme fra start og træthed.

Indtil nu har jeg ingen og absolut ingen symptomer, der viser hen mod graviditet - så jeg tænker, kan den være udenfor livmoderen? Eller er det normalt, at man ikke altid får symptomer?

Jeg er også i tvivl om, hvornår jeg skal få lægens ord fra en eventuel graviditet?

Et tillægsspørgsmål: jeg har lungebetændelse og tager primcillin 800mg, må jeg mon tage dem? Jeg har godt nok taget fredag - men har ikke turde tage efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt fra gravid til gravid og graviditet til graviditet, hvilke symptomer man får. Der findes masser af kvinder, der ingen symptomer får. Så det behøver slet ikke at betyde en GUL.

Jeg synes du skal kontakte din læge angående det med medicinen. Personligt ville jeg ikke blive ved med at tage den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en veninde der den første graviditet havde så meget kvalne, madlede ogctræthed.. Denne graviditet har hun ikke mærket det mindste.. Så det er helt normalt... Ang pillerne ville jeg ringe til vagtlægen med det samme. Det er ikke smart at stoppe når man først er startet, man risikerer at baktusserne bliver resistente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg havde hellere ingen symptomer overhovedet, men er da i uge 27+1 nu :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde ingen symptomer med nogle af drengene, og der kom da 2 skønne drenge ud af det. Så det er vist ganske normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden gang mærkede jeg næsten heller ingenting, det er helt normalt at to graviditeter kan være så forskellige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER