Anna1980

så kom sygemeldingen :-(

11 indlæg i dette emne

nå så måtte min kæreste og jeg hastigt at sted til sygehuset i går. mit blodtryk var steget voldsomt og jeg havde det skidt.. var meget nervøs. Blev tjekket igennem, og junior har det som han skal, heldigvis...

men det har mit blodtryk ikke... bare fordi en læge mente jeg skulle holde pause fra i onsdags, gik det helt galt i går.. jeg kan åbenbart ikke undvære de piller.. så nu har min egen læge sygemeldt mig i næste uge, så jeg kan få ro på og få et stabilt blodtryk igen.. fik en advarsel i går, og har ikke lyst til at det skal ende som min svigerinde, der var indlagt i flere uger inden fødsel.. med svangerskabsforgiftning.....................

jeg blev meget bange i går, og har haft ekstremt svært ved ikke at græde i dag når jeg har skulle ringe til familie og mit arbejde og fortælle det... det har været 2 meget hårde døgn, fordi oveni alt det her så har jeg fået en tand rodbehandlet og er nu på pencilin fordi at der er gået betændelse i det.. så i 2 nætter har jeg sammenlagt sovet 3 timer.. taget enkelte små morfar'er på sofaen, men ingen rigtigt sammenhængnde søvn, så er totalt smadret....håber bare at min pencilin virker ordenligt meget meget snart, så jeg vil kunne sove i nat....

nu håber jeg bare at mit blodtryk bliver stabilt, så der ikke sker junior noget......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram2 god bedring :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, søde - det lyder da bare overhovedet ikke sjovt :(

Rigtig god bedring til dig - godt, at den lille i det mindste har det godt :kram2 :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring!!! :kram2 :kram

Pas nu godt på dig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på dig selv og mavsen og rigtig god bedring.....som alle siger skal man jo nyde den sidste tid af graviditeten, selv om det kan være svært...!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej søde ven... pas nu rigtig godt på dig selv... nu har du kæmpet sådan...

Men du må have rigtig god bedring...

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig Majsen, jeg skal nok passe på mig selv.. også derfor jeg er sygemeldt i 4 uger nu til at starte med, så ser vi hvordan tingene udvikler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig Majsen, jeg skal nok passe på mig selv.. også derfor jeg er sygemeldt i 4 uger nu til at starte med, så ser vi hvordan tingene udvikler sig.

for dælen da... det er sku da noget møg.. :(

Så skal du bare slappe af i 4 uger nu eller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det skal jeg. muligvis skal jeg sygemeldes resten af graviditeten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER