tjonse

Overraskelse til kæresten

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg har brug for jeres kreative hjerner.

Min kæreste er altid sød til at give mig små overraskelser; komme med blomster, hænge små søde sedler på badeværelsesspejlet, lave romantisk middag, gøre hele hytten ren eller noget helt andet.

Han er simpelthen så dejlig og er verdens bedste til at få mig til at føle mig helt speciel :loveshower

Jeg vil derfor gerne give ham en sød overraskelse, nu mens bebsen stadig er i maven og jeg endnu har overskud til det, men hvad pokker finder man på til en mand?

Synes det virker lidt fjollet at komme hjem med blomster/chokolade til en mand... Det ultimative for ham ville nok være hvis jeg stod klar i frækt undertøj og høje hæle når han kom hjem fra arbejde, men når man er gravid i 7. måned føler man sig bare ikke lige som den frækkeste sexkilling :sm

Hvad har I overrasket jeres mænd med (det skal helst ikke koste en bondegård) og hvordan reagerede de?

Håber I vil dele ud af jeres gode ideer :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Jeg har brug for jeres kreative hjerner.

Min kæreste er altid sød til at give mig små overraskelser; komme med blomster, hænge små søde sedler på badeværelsesspejlet, lave romantisk middag, gøre hele hytten ren eller noget helt andet.

Han er simpelthen så dejlig og er verdens bedste til at få mig til at føle mig helt speciel :loveshower

Jeg vil derfor gerne give ham en sød overraskelse, nu mens bebsen stadig er i maven og jeg endnu har overskud til det, men hvad pokker finder man på til en mand?

Synes det virker lidt fjollet at komme hjem med blomster/chokolade til en mand... Det ultimative for ham ville nok være hvis jeg stod klar i frækt undertøj og høje hæle når han kom hjem fra arbejde, men når man er gravid i 7. måned føler man sig bare ikke lige som den frækkeste sexkilling :sm

Hvad har I overrasket jeres mænd med (det skal helst ikke koste en bondegård) og hvordan reagerede de?

Håber I vil dele ud af jeres gode ideer :tak

Det lyder da rigtig dejligt han er så sød ved dig... ville ønske min kæreste gjorde sådan en gang imellem...

Nu siger du det det med sexkilling... det kan jo godt ske han synes du er en lille sexkilling, selvom du ikke selv føler det :)

Ellers har jeg ikke nogen gode ideer... men håber da det lykkedes for dig at finde på noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke købe en god bog til ham?

Eller lave en god middag?

Eller arrangere en skovtur (evt på spisestuegulvet - det er jo 100% tanken, der tæller)

Eller købe et par biografbilletter til jer - og han så må bestemme, hvad I skal se?

det var lige hvad jeg kunne komme på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kurv og gavekort til tiden efter fødslen:

Panodiler

Ørepropper og gavekort til en uforstyrret nattesøvn

Massageolie til når du bliver en sexkilling igen

En bog om at blive far (den der hedder FAR er super sjov - også for kvinder ;))

En pose med luft - og et gavekort til en laaaang gåtur og masser af frisk luft med den lille (så du kan sove imens ;))

Et mandeblad så han ikke glemmer at være mand (når man bliver far og mor er der mange der glemmer at være mand og kvinde - og kærester...)

En t-shirt og et gavekort på en gang tøjvask. Babygylp ender ALTID på skulderen af far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd :loveshower

Noget, som jeg godt nok ikke har gjort længe, men som virkelig "tæller" herhjemme er morgenmad på sengen. :wink: Spejlæg, ristet brød, små lækre sager, kaffe og BACON (Jo mere bacon, desto bedre er overraskelsen, haha!). Og en lille bonus er at det kan gives/laves i sødt pyjamastøj, så der er en lille smule "sød sex" over det, hvilket måske kunne være et fint "kompromis" mellem sexkilling og 7 måneders-mave, hvis du forstår :)

Hmm, kan godt ske at jeg selv snart skulle få fingeren ud og lave sådan noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode forslag :super

Tror det bliver en eftermiddagspicnic ved den nærliggende sø. Der er det muligt at finde et sted hvor vi kan være helt uforstyrrede.

Så vil jeg producere lidt hjemmebag, måske nogle muffins, pakke tæppe og puder, kaffe og saftevand mm.

Til ham køber jeg nogle mandeblade og så tager jeg massageolien med, så kan han få en gang massage mens han kigger blade.

Mon ikke det bliver et hit... :yay

Stine: God ide med gavekortene, det kan være jeg laver nogle af dem og putter i kurven.

Meggers: Morgenmad på sengen er også altid et hit, og ja mænd elsker bacon - MEGET bacon :P

Men fortsæt gerne med at komme med gode ideer, det er altid rart med lidt inspiration til senere brug :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER