fynboen

graviditetstråd

6 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger sig selv... Nu har vi jo ikke prøvet i så lang tid, så ville det virke underligt hvis jeg begyndte at skrive en graviditetstråd... og bruge den som en form for dagbog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næææ det synes jeg da ikke er dumt :) Men jeg ville nok vælge at lægge den i Graviditetstråde og ikke i Smalltalk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ det synes jeg da ikke er dumt :) Men jeg ville nok vælge at lægge den i Graviditetstråde og ikke i Smalltalk :)

hehe... Lagde også kun spørgsmålet om det herinde...vil også ligge den i "graviditetstråd"...skulle bare lige høre jeres mening om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja overskriften siger sig selv... Nu har vi jo ikke prøvet i så lang tid, så ville det virke underligt hvis jeg begyndte at skrive en graviditetstråd... og bruge den som en form for dagbog...

er du blevet gravid? For ellers vil jeg nok mene at de hører hjemme i 'vil gerne være gravid'-forummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du blevet gravid? For ellers vil jeg nok mene at du hører hjemme i 'vil gerne være gravid'-forummet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du blevet gravid? For ellers vil jeg nok mene at de hører hjemme i 'vil gerne være gravid'-forummet :)

Ja det kan jeg godt se...havde lige glemt at det forum var der... men tror også jeg ligger den derinde... :) tak for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER