Angy

Erfaringer med Nyk. F sygehus

4 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger er jeg nysgerrig over hvordan det er at føde på Nyk. F. sygehus. Nogle der kan fortælle lidt om stedet?

Alle oplevelser bliver modtaget med kyshånd (er ikke bange for detaljer osv, det skræmmer ikke) :)

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har næsten lige født dernede :) Og vi er super glade for stedet. Det var nogle rigtig søde jordemødre vi mødte..

Jeg blev sat i gang, så blev fulgt tæt, og da selve fødslen kun tog 45 minutter :yay :yay fik jeg ikke smertelindrende, men det kan man dårligt nå på så kort tid, så ingen negative bemærkninger herfra..

De gav sig god tid til mig og den jordemoder der var til stede ved fødslen var meget dygtig og rigtig sød ( hun var dog vikar, så hun er der nok kun sjældent, da hun skulle til at arbejde i Norge )

Jeg fødte om aftenen og vi tog hjem igen om morgenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo "mit" sygehus! :D Mine forældre er født der - jeg selv og mine søskende - fætre - kusiner og også min søn :) Ja selv min mand :D LOL

Har kun godt at sige om stedet - er dog nogle dage siden jeg har født dernede, men har aldrig hørt nogen klage :)

Og så er Rachel fra Årgang 0 også født der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser for de fine svar. :)

Ja tænkte nok at det vil være et super sted for glæder mig da bestemt til at opleve det selv om 8 mdr's tid ;)

Min første fødsel gik ret stærkt, så regner bestemt med at jeg ikke skal have nogen form for smertelindring, men vil så gerne i badekar denne gang :P Nåede det slet ikke sidst. Hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER